
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
آیا ارزش تبلیغات تجارت الکترونیک را دارند؟
این به کسب و کارها اجازه می دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند که احتمالاً محصولات آنها را خریداری می کنند و فروش بیشتری را با زمان راه اندازی کمتر و کارایی بیشتر افزایش می دهد.
این به نتایج چشمگیر برای برخی از مارک ها منجر شده است، با گزینه ای برای تغییر خودکار متن و تصاویر.
نگرانی برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک
کمپین های خرید Advantage+ ابزاری کارآمد هستند که به کسب وکارهای تجارت الکترونیک اجازه می دهند روی خلاقیت های بهتر کار کنند. در همان زمان، فیس بوک تمام کارهای سنگین را برای هدف قرار دادن و جذب افراد واجد شرایط به محتوای شما انجام می دهد.
این سیستم تنوع بی شماری از تبلیغات را ایجاد می کند، ارزیابی می کند که چقدر با مخاطبان طنین انداز می شوند، و سپس بازار را با انواعی که بهترین عملکرد را دارند پر می کند.
با وجود نگرانی ها، آژانس تبلیغاتی ما با Advantage+ موفقیت زیادی داشته است.
کمپین های خرید Advantage+ از اتوماسیون برای ساده سازی و بهینه سازی ارائه تبلیغات استفاده می کنند. این امر دسترسی مشاغل تجارت الکترونیک به افراد بیشتری را که احتمالاً محصولات آنها را خریداری می کنند، آسان تر می کند.
علاوه بر این، سیستم به سابقه KPI در خلاقیت ها و هدف گذاری نیاز دارد، بنابراین نمی توانید آن را در یک حساب تبلیغاتی جدید اجرا کنید. کسی باید قبل از استقرار +Advantage آزمایشی انجام دهد تا مطمئن شود که برای موفقیت بهینه شده است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/facebooks-advantage-shopping-campaigns-worth-ecommerce-hype-394318
اولاً، این فناوری در حال حاضر فقط برای مشاغل تجارت الکترونیک در دسترس است. در حالی که گزارش شده است که بیش از 90٪ از کاربران تجارت الکترونیک این را عرضه کرده اند، مشخص نیست چه زمانی فیس بوک این امکان را برای همه افراد خارج از تجارت الکترونیک در دسترس قرار می دهد.
با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فناوری بحث برانگیز است زیرا کنترل را به پلت فرم می دهد. برای اطمینان از مرتبط بودن و تبدیل شدن محتوا و تبلیغات خود، تلاش کنید.
اگر کسب و کار تجارت الکترونیک شما دارای فرآیند فروش آنلاین ثابت شده و محتوا و تبلیغات با کیفیت است، کمپین های خرید Advantage+ ارزش امتحان کردن را دارند.
اما آیا Advantage+ ارزش این تبلیغات را دارد؟
نگرانی دیگر این است که با Advantage+، کنترل را به پلتفرم می دهید. در حالی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تبلیغات را متحول کرده است، ضروری است که به این ابزارهای جدید با دوز سالمی از شک و تردید نزدیک شویم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.