این فراتر از CNET است. Red Ventures همچنین مالک The Points Guy، Bankrate، و CreditCards.com است که «همه از طریق هزینه های وابسته کارت اعتباری کسب درآمد می کنند».
نمی تواند دوام بیاورد. یعنی نمی تواند دوام بیاورد، نمی تواند در طولانی مدت به کار خود ادامه دهد، درست است؟
The Verge امروز قطعه ای به نام دارد داخل ماشین پول SEO مبتنی بر هوش مصنوعی CNET. این بخش بسیاری از آنچه را که در جستجوی گوگل گزارش کرده ایم در پاسخ به BankRate پوشش می دهد، برندهای بیشتری که از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا در هفته گذشته استفاده می کنند. همچنین بیشتر به این می پردازد که چگونه این شرکت از ماشین ها برای جایگزینی انسان های ارزان قیمت برای تولید محتوای با کیفیت پایین طراحی شده برای رتبه بندی خوب در جستجو استفاده می کند.
ارزان است و در خدمت هدف است. اما آیا این همان محتوایی است که گوگل می خواهد رتبه بندی کند؟
شما آن را با تجزیه و تحلیل اخبار درآمدهای مالی، داستان های خبری امتیازات ورزشی و هر چیزی که می توان تا حدودی قالب بندی کرد، بسیار مشاهده می کنید. ماشین ها می توانند معیارها را استخراج کنند و سپس با استفاده از داده های اصلاح شده مقاله معقولی بنویسند.
داستان های هوش مصنوعی CNET در مرکز بحث ها، نمونه های ساده این استراتژی هستند: آیا می توانید یک کارت هدیه با کارت اعتباری بخرید؟ و "Zelle چیست و چگونه کار می کند؟" بدیهی است که برای رتبه بندی بالا در جستجوهای آن موضوعات طراحی شده اند. مانند CNET، Bankrate و CreditCards.com نیز مقالاتی با هوش مصنوعی درباره کارت های اعتباری منتشر کرده اند که در آن آگهی هایی برای باز کردن کارت ها وجود دارد.»
درباره نویسنده