جریمه بینابینی نفوذی موبایل
2007: در مورد چشم انداز و نقش او در Ask و شرکت مادر IAC.
موتور جستجوی متا زولا
2011: هر کسی که وارد حساب Google شود، فعالیت های اخیر دوستان Hotpot خود را در پنجره سمت چپ مشاهده می کند.
خارج از رادار: چرا خطوط هوایی در موتورهای جستجوی سفر گم می شوند؟
2007: برای انتخابات هیئت مدیره 2007-2008.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکت های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
2009: جایی که از او در مورد جنجال بیکن و چالش استفاده از نمودار اجتماعی به نفع تبلیغ کنندگان سؤال می شد.
یاهو موتور متاسرچ FareChase را به صفحه اصلی سفر منتقل می کند
2012: نگاهی دقیق تر به تغییرات، از جمله اینکه چگونه گوگل پلاس را به یک شبکه اجتماعی ضروری برای هر بازاریاب جستجو تبدیل می کند.
تأثیر «Search Plus» Google بر محلی: تاکنون محدود شده است
2016: اطلاعات نشان داده شده مربوط به سال گذشته بود، از جمله لیست تیم های سال گذشته.
آلیس پل گوگل دودل صد و سی و یکمین زادروز حق رای آمریکایی و فعال ERA را جشن می گیرد
2012: گوگل در مورد اعداد دقیق صحبت نکرد، اما یک سخنگوی تایید کرد که «از زمان راه اندازی، تعداد مسیرهای داخلی (یعنی ایالات متحده) موجود در این ویژگی را بیش از دو برابر کرده ایم.»
لوگوی گوگل برای نیکلاس استنو: پدر زمین شناسی مدرن
2011: این انتقال منجر به کاهش اندک سهم کلیک و سهم هزینه و کاهش بیشتر در نمایش تبلیغات جستجوی پولی برای Yahoo-Bing شد. اما، طرف دیگر آن افزایش درآمد در هر کلیک (RPC) بود.
Google فعالیت Hotpot را به صفحه اصلی Maps منتقل می کند
2012: این لوگو نماد مطالعه زمین، از اقیانوس تا قله کوه ها بود.
تیم مایر: جستجوی دامپزشک و یاهو سابق در Trada
همه چیز را در مورد آن بخوانید: گوگل دیروز اجرای جریمه بین افزاری نفوذی موبایل را تایید کرد.
همچنین در این روز
به روزرسانی تجربه صفحه Google در ماه آینده به دسکتاپ ارائه می شود
چرا گوگل این کار را کرد؟ آنها معتقد بودند که این نوع تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه با صفحه نمایش کوچکتر "مشکل" است.
< 9 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 11 ژانویه >
2010: Google News این مقاله را در بخش «پربازدیدترین» در Fast Flip علامت گذاری کرد - برو شکل!
بینگ مهارت های بسکتبال خود را با نتایج NBA نشان می دهد
در سال 2017، گوگل شروع به اعمال جریمه بین افزاری نفوذی موبایل کرد.
2013: جدیدترین تصاویر جمع آوری شده از وب، نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
مثال های واقعی از اینکه چگونه «جستجوی پلاس» Google، Google+ را به بیش از مرتبط بودن سوق می دهد
2021: گزارش به روز شده دسته ها و برچسب های خاصی را برای خطاها و پاسخ ها ارائه می دهد.
فیس بوک ترامپ را برای باقیمانده دوره مسدود می کند در حالی که توییتر ممنوعیت دائمی را تعیین می کند
2013: به نظر می رسد که حجم کلی پرس و جو در حال کاهش است زیرا دستگاه های تلفن همراه ترافیک را آدمخوار می کنند.
چرا درخواست از StumbleUpon برای حذف پیوندهای شما احمقانه است؟
2011: گوگل رابط AdWords خود را تغییر داد تا به بازاریابان اجازه دهد از یک لیست کلیدواژه منفی در چندین کمپین استفاده کنند.
ابزار جدید AdWords برای درک بهتر جستجوگران موبایل معرفی شده است
گوگل توضیح داد که کدام نوع از رسانه های داخلی مشکل ساز هستند، از جمله:
- نمایش یک پنجره بازشو که محتوای اصلی را پوشش می دهد، بلافاصله پس از اینکه کاربر به صفحه ای از نتایج جستجو می رود یا در حالی که در صفحه جستجو می کند.
- نمایش یک بینابینی مستقل که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آن را رد کند.
- با استفاده از طرح بندی که در آن قسمت بالای صفحه شبیه به یک بینابینی مستقل به نظر می رسد، اما محتوای اصلی در زیر صفحه خط بندی شده است.
2009: Google Checkout Trends شبیه به Google Trends بود، اما داده های جمع آوری شده از تاجران Google Checkout را محدود کرد.
2011: این یک بن بست بین آژانس های مسافرتی آنلاین و خطوط هوایی بود.
Foursquare اطلاعات را برای کسب و کارها بهبود می بخشد، گسترش می دهد
2009: تصاویر در سمت چپ هر نتیجه حمایت شده در صفحات دایرکتوری ظاهر شدند.
نیویورکر در گوگل: اجتناب از مقررات، غرور
2007: این امکان دسترسی به موتورهای جستجو را در زمینه های وب، اخبار، تصاویر، وبلاگ ها و مشاغل فراهم می کرد. نتایج را از یک موتور جستجو نمایش می دهد، جستجوگرها روی برگه موتور دیگر کلیک می کنند و نتایج آن یکی و غیره را نمایش می دهد.
نامزدهای هیئت مدیره SEMPO باز است
2009: او در 1 مارس 2006 مدیر عامل گوگل اسپانیا شد.
زاکربرگ فیس بوک روی صندلی داغ در مصاحبه آینده "60 دقیقه".
2022: این فقط یک یادآوری در مورد به روز رسانی بود که انتظار نمی رفت بزرگ باشد.
بهبود گزارش کمپین های خرید تبلیغاتی مایکروسافت
2009: چگونه رشد گوگل کسانی را که دارای منافع شخصی هستند (ویاکوم، مایکروسافت)، و همچنین طرفداران مصرف کننده و حریم خصوصی را ترساند.
ایزابل آگیلرا، مدیرعامل گوگل اسپانیا و پرتغال، در حال ترک
2012: سیار [paid] هزینه تبلیغات جستجو در سال 269 درصد افزایش یافته و تعداد بازدیدها 317 درصد افزایش یافته است.
جستجوی پرواز Google گسترش می یابد، اکنون مسیرهای بیشتری را نشان می دهد
2010: نتایج بینگ برای NBA "هوشمندتر" شد.
فهرست بزرگ: پیش بینی ها و راهکارهای بازاریابی 2010
2007: بحث به ظاهر پایان ناپذیر همچنان ادامه دارد.
مصاحبه با "سرآشپز" و مدیر عامل Ask.com جیم لنزون
2021: تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان کمپین های رسانه های اجتماعی خود را به دلیل رویدادهای کنگره متوقف کرده بودند.
ویدئو: فیلیپ تون در FindWhat با GoTo، Overture، Yahoo و Google Ads رقابت می کند
2019: تبلیغ کنندگانی که توضیحات پیوند سایت دستی را در کمپین های غیر برند تنظیم نکرده بودند، احتمالاً از آنچه می دیدند خوششان نمی آمد.
فروش بلندگوهای هوشمند در سال گذشته 103 درصد رشد داشته است
2019: دستگاه های دستیار مجازی پرفروش ترین دستگاه ها شدند فناوری مصرف کننده، به طرز چشمگیری از ابزارهای پوشیدنی و واقعیت مجازی پیشی گرفته است.
سوپر بول ساعت چند است؟ گوگل و بینگ گیج شده اند
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد