تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید
انتشار: دی 28، 1401
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


به Salesforce در یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که چگونه Manheim Auto سفرهای ایمیل را بهینه کرد و نمای آسانی از نتایج کمپین در زمان واقعی ایجاد کرد.

ثبت نام امروز برای "به حداکثر رساندن تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها و هوش مصنوعی" ارائه شده توسط Salesforce


جدید در زمین موتورهای جستجو

اولویت اصلی بازاریابان افزایش پاسخ های ایمیل مشتریان و کاهش نرخ لغو اشتراک است. اما برای موفقیت، آن ها به داده هایی نیاز دارند تا به شخصی سازی پیام ها با اطلاعات مربوط به رفتار خرید گذشته، پرسش ها و تعامل کمک کند.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/webinar-maximize-email-engagement-and-personalization-with-data-391844