توییتر تست بتا تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغ کنندگان راه اندازی کرده است
انتشار: بهمن 06، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

توییتر تست بتا تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغ کنندگان راه اندازی کرده است

جدید در زمین موتورهای جستجو

«تبلیغات جستجوی کلمات کلیدی با سایر کمپین های کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا می کنند که در جستجوی عبارات هدفمند هستند و سیگنال قوی تری از قصد ارائه می دهند.»

هدف گذاری کلمات کلیدی موجود همچنان برای همه اهداف دیگر مانند قبل عمل می کند.

کلمات کلیدی جستجو تبلیغات یک «هدف کمپین» تبدیل جدید در رابط تبلیغات توییتر است.

علاوه بر این، این ویژگی گزینه های هدف گذاری خاص تری را برای دستیابی به مخاطبان ارائه می دهد، می تواند به بهبود اثربخشی کمپین ها و کاهش هزینه های دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند.




منبع: https://searchengineland.com/twitter-has-launched-a-search-keyword-ads-beta-test-to-all-advertisers-392243

میلیون ها نفر در توییتر هر روز به دنبال اتفاقاتی هستند که در حال رخ دادن هستند.

تبلیغات کلمات کلیدی جستجو با سایر کمپین های کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا می کنند که در جستجوی عبارت های هدفمند هستند و سیگنال قوی تری از قصد ارائه می دهند.

— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023

در حال حاضر، این کمپین ها فقط برای تبدیل به وب سایت های آگهی دهنده بهینه سازی می شوند و برای به حداکثر رساندن ارتباط، نیاز به ادغام Twitter Pixel یا Conversion API (CAPI) دارند. pic.twitter.com/xCowp8yvfL

— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023