توییتر به تازگی پایان CoTweets را اعلام کرده است. آن ها بیانیه ای را در مرکز راهنمایی خود منتشر کردند مبنی بر اینکه ویژگی جدید که در ژوئیه شروع شده است، تا پایان روز در 31 ژانویه 2023 غروب می کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
CoTweet توییتی است که دارای دو عکس پروفایل نویسنده و نام کاربری است. یک CoTweet در پروفایل هر دو کاربر ظاهر می شود و به همه دنبال کنندگان آنها نشان داده می شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی یک آزمایش کوتاه مدت با پتانسیل برای برندها و افراد برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری بود. واضح است که توییتر پس از برآورده نکردن انتظارات، این ویژگی را در زمان ایلان ماسک یک بازنده تلقی کرد.