همچنین به این معنی است که تبلیغ کنندگان متخصص راه های کمتری برای برتری دادن به کمپین های خود نسبت به تبلیغاتی که توسط مبتدیان اجرا می شوند، دارند. (به نظر می رسید که کاهش مانع ورود یک موضوع بزرگ برای گوگل در سال 2022 باشد.)
با روند مشابه با RSA، Performance Max بازاریابان را تشویق می کند تا در YouTube، Display، Gmail و Maps به غیر از جستجو، تبلیغ کنند و نشان دهنده کنترل کمتری برای تبلیغ کنندگان است زیرا مناقصه و قرار دادن تبلیغات خودکار می شوند.
شاخص هایی را تنظیم کنید تا به خودتان یک نقشه راه پویا از اولویت های شناسایی شده توسط داده ها ارائه دهید. ساخته مورد علاقه من در اینجا یک نگاه ایستا 30 روزه به عملکرد است، صرف نظر از دوره زمانی که در Campaign Manager استفاده می کنید.

در اصل، گوگل راه خود را به اینجا خواهد رساند - کنترل کمتر تبلیغ کننده، CTR بالاتر و CPL بالقوه بالاتر. در اقتصادی با بهره وری بالا، این خبر خوبی برای تبلیغ کنندگان نیست.
با نگاه به آینده
سایر به روز رسانی های بزرگ شامل یک فشار بزرگ به سمت حداکثر عملکرد بود. این برنامه که در نوامبر 2021 برای همه تبلیغ کنندگان منتشر شد، اکثر حساب های تجارت الکترونیک را با فشار سنگین Google از خرید هوشمند تسخیر کرده است.

در حالی که دارایی های تصویر اغلب منجر به افزایش CTR می شوند (که منطقی است زیرا تصاویر توجه را به خود جلب می کنند)، من شاهد تفاوت عملکرد زیادی در حساب های مشتری خود در رابطه با تبدیل نبودم.
این مقاله تجزیه می شود:
- حرکت عمده از 12 ماه گذشته.
- چگونه آنها بر بازاریابان جستجوی پولی تأثیر می گذارند.
- معنای آنها برای آینده گوگل ادز چیست.
خلاصه ای سریع از اطلاعیه های اصلی
قبل از ارتقای ستون های سفارشی، گزارش های Google فقط از یک ستون تبدیل پشتیبانی می کرد که به شما امکان می دهد بر اساس کنش های تبدیل بدون معیارهای مرتبط مانند خرج کردن، بخش بندی کنید.
توصیه می کنم گزینه پویا را غیرفعال کنید، مگر اینکه کاملاً به Google برای انتخاب مناسب ترین تصویر از یک صفحه فرود چند تصویری اعتماد داشته باشید.
بیایید با خبر خوب شروع کنیم: ستون های سفارشی بخشی از گزارش زندگی ما را آسان تر کرده اند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
برداشت من این است که بازاریابانی که گام های گزارش دهی اضافی را برمی داشتند، نسبتاً پیشرفته هستند و اکنون مزایای رقابتی از استفاده کامل از عملکرد وجود دارد.
کم کمک ترین نسخه 2022
من با تعداد زیادی تبلیغ کننده مواجه شده ام که برای روزهای دستی تر گذشته، پینگ می کنند. ترفند این است که از تجربیات خود استفاده کنیم و انتقادی فکر کنیم. بیایید از ابزارهای محدودی که گوگل در اختیار ما قرار می دهد برای تطبیق تا حد امکان و کار با اتوماسیون استفاده کنیم.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-updates-2022-good-bad-jury-still-out-390323
ممکن است شکاک بگوید که افزودن این قابلیت در UI و حذف نیاز تبلیغ کنندگان به ایجاد گزارش های سفارشی خود، راه دیگری است که Google بدون در نظر گرفتن تجربه، زمین بازی را برای همه بازاریابان جستجو هموار می کند.
اما حساب هایی وجود داشت که هنوز ساختار آنها را بازسازی نکرده ایم که در آنها ETAهای قدیمی بدون توجه به آنچه ما تلاش کردیم، عملکرد بهتری از چندین ترکیب RSA داشتند.
در نهایت، سال 2022 سالی است که گوگل به شدت به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین گرایش پیدا کرد. زمان نشان خواهد داد که آیا این ابزارها در طول زمان کارآمدتر می شوند یا خیر.
اما این همیشه به یک هشدار منجر می شود که می گوید قدرت تبلیغ شما وحشتناک است، و باعث می شود من شک کنم که توانایی آن برای ارائه محدود است.

با این اوصاف، غروب ETA های گوگل به نفع RSA ها در 30 ژوئن، برای من بزرگترین شکست در به روز رسانی های 2022 بود.
تغییری که بیشترین توجه را به خود جلب کرد (به دلیل خوبی که به اختصار توضیح خواهم داد) تبلیغات متنی گسترش یافته غروب آفتاب بود. این امر تبلیغ کنندگان را به سمت تبلیغات جستجوی واکنش گرا (RSA) سوق داد که این پلتفرم در آگوست 2021 اعلام کرد و در جولای 2022 اجرایی شد.
تبلیغ کنندگان می توانند تصاویر را با افزودن آنها در سطح گروه تبلیغاتی یا کمپین کنترل کنند. اگر فقط یک مورد اضافه کنید، گوگل فقط آن مورد را ارائه می کند. مانند هر دارایی دیگری، هیچ تضمینی وجود ندارد که هر بار نشان داده شود.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد