طرحی برای افزایش فروش و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک
انتشار: تیر 30، 1402
بروزرسانی: 23 تیر 1404

طرحی برای افزایش فروش و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک

جدید در زمین موتورهای جستجو

بهینه سازی تبلیغات آمازون
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ثبت نام و شرکت کنید طرحی برای افزایش درآمد برای افزایش فروش در بازار و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک،ارائه شده توسط URLgenius.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/a-blueprint-for-boosting-sales-and-dominating-paid-and-organic-campaigns-429682در این وبینار، بیاموزید که چگونه با نکات عملی که تیم بازاریابی شما می تواند برای تاثیر فوری و قابل اندازه گیری، درآمد را افزایش دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه قدرت کامل تبلیغات رسانه های اجتماعی و تعامل ارگانیک را برای تقویت دید برند خود و جلب توجه مشتریان ایده آل خود آزاد کنید.

بسیاری از کمپین ها در TikTok، YouTube، Facebook و سایرین فقط به این دلیل شکست می خورند که تیم های بازاریابی به ابزارهای مناسب برای به حداکثر رساندن تبدیل نیاز دارند. هنگام افزایش فروش در آمازون و سایر بازارها، ممکن است علامت هدف گذاری، ردیابی و انتساب را از دست بدهید.