
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
ماسک یک هفته به مهندسان فرصت داد تا هدف گذاری تبلیغات توییتر را مانند گوگل کار کنند
علاوه بر این، هرگونه تغییر در پلتفرم تبلیغاتی توییتر می تواند پیامدهای گسترده تری برای صنعت تبلیغات رسانه های اجتماعی به عنوان یک کل داشته باشد و به طور بالقوه منجر به تغییر در بهترین شیوه های تبلیغات در چندین پلتفرم شود. عدم قطعیت و تغییرات می تواند باعث شود تعداد کمی از تبلیغ کنندگان که هنوز در توییتر هستند، پلتفرم را ترک کنند.
منبع: https://searchengineland.com/musk-gave-engineers-one-week-to-make-twitters-ad-targeting-work-like-google-393457
این ارتباط زمینه ای را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 17 فوریه 2023