ارزیابی ROI واقعی یک پلتفرم داده مشتری به معنای درک این است که چگونه این فناوری معیارهای کلیدی کسب و کار را بهبود می بخشد و کارکرد کارآمدتر را امکان پذیر می کند.
به همین دلیل است که BlueConic شرکت Forrester Consulting را مأمور کرد تا یک مطالعه Total Economic Impact™ انجام دهد که هم سود و هم سود عملیاتی را که می توان با BlueConic باز کرد، اندازه گیری کرد.
در 4 می، سخنرانان مهمان Forrester\'s Joe Stanhope، معاون، تحلیلگر اصلی و Julia Fadzeyeza، مشاور اصلی، به پاتریک رینولدز CMO BlueConic ملحق خواهند شد تا روندهای فعلی بازار CDP را بررسی کنند و در مورد یافته های مطالعه TEI بحث کنند، از جمله اینکه چگونه BlueConic به مشتریان کمک کرده است. :
- تا 90٪ صرفه جویی در زمان در بخش بندی، سفر مشتری و وظایف گزارش دهی
- افزایش سود 5.4 میلیون دلاری ناشی از بهبود نرخ تبدیل، جریان های درآمدزایی جدید از داده ها و رشد مشارکت استراتژیک
- تصمیم گیری سریعتر و با کیفیت بالاتر و پشتیبانی از رشد آینده
پنجشنبه 4 اردیبهشت | 11 صبح ET | ساعت 5 عصر به وقت CEST
اگر نمی توانید به صورت زنده به ما بپیوندید، حتما به هر حال ثبت نام کن بنابراین می توانید پیوند ضبط شده را دریافت کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو