خط پایین: اگر توصیه هایی که قبلاً اعمال شده اند اکنون قابل تغییر هستند، تبلیغ کنندگان باید در اعمال هر توصیه ای از Google Ads بسیار احتیاط کنند زیرا ممکن است در آینده تغییر کند.
قبل از اینکه اینجا شروع کنیم، اخلاق این مقاله نه این است که محتوای توصیه ها بد است و نه اینکه کورکورانه همه توصیه ها را رد کنید. هدف در اینجا این است که در عین افزایش عملکرد حساب، کار کمتری برای شما انجام دهیم.
توصیه های Google Ads: چه چیزی تغییر کرد؟
برای لحظه ای به این فکر کنید.
با رفتن به قسمت می توانید همه چیز را ببینید مدیریت کنید تب در رابط وب
من یک توصیه جدید برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سال 2023 دارم:
تبلیغ کنندگان این توصیه را انتخاب کرده بودند و به Google اجازه می دادند کلمات کلیدی را با آن حذف کند همان نوع مسابقه که برای مبارزه با افزونگی برای همان جستارها در یک گروه تبلیغاتی نمایش داده می شود. دلایل موافق و مخالف این توصیه وجود دارد، اما برخی از تبلیغ کنندگان به دلیل مزیت کلی داشتن یک کلمه کلیدی در نمایش نوع مطابقت برای اکثر عبارات، آن را اجرا می کنند.
نیکول فارلی یک تغییر شگفت انگیز را در توصیه های تبلیغاتی گوگل پوشش داد: «کلمات کلیدی اضافی را حذف کنید».
اگر کاربران مجبور بودند به عقب برگردند و شرکت کنند، به عنوان شاون الی اشاره می کند، این مشکلی نخواهد بود. اگر این پاکسازی از نوع متقاطع یک توصیه جدید بود، مشکلی نیست.
استفاده از همه توصیه های Google Ads را خاموش و موقتاً متوقف کنید.
چرا؟