چرا تبلیغ کنندگان باید توصیه های Google Ads را دوباره ارزیابی کنند
انتشار: دی 15، 1401
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

چرا تبلیغ کنندگان باید توصیه های Google Ads را دوباره ارزیابی کنند

وقتی Google توصیه ها را راه اندازی کرد، برخی از تبلیغ کنندگان از اینکه می توانید فهرست کامل توصیه های احتمالی را ببینید که در آن گزینه «افزایش بودجه تان» بود، اما «بودجه های خود را پایین بیاورید» نه، شگفت زده شدند.

اگر Google Ads بتواند قوانین نوع تطابق را برای این نوع توصیه تغییر دهد، بعد چه می شود؟

گوگل سعی کرد شرکای خود را وادار کند تا در صورتی که می خواهند شرکا نشان خود را حفظ کنند، از یک درصد امتیاز بهینه سازی دقیق پیروی کنند. آزار از اخراج توصیه به تهدیدی علیه اخلاق آژانس و نتایج مشتری تبدیل شد.

این عالی نیست. سابقه هشدار دهنده است.

— گیل گیلدنر (@gilgildner) 4 ژانویه 2023

Google Ads این توصیه را برای کمک به تبلیغ کننده برای پاک کردن عبارات اضافی در یک نوع تطابق ارائه کرده است، تنها برای تغییر اساسی توصیه ها و قوانین به طور کامل.




منبع: https://searchengineland.com/reassess-google-ads-recommendations-391025

نکته مهم این است که شما هنوز باید هر کاری را که توسط توصیه ها اجرا شده است پیاده سازی کنید! خاموش کردن آنها ممکن است شما را از سردرد در جاده نجات دهد.

من دیگر به اعمال توصیه ها اعتماد ندارم - و این یک اتفاق یکبار نیست، سابقه ای پشت آن وجود دارد.

پس با توصیه ها چه باید کرد؟

چند دقیقه وقت بگذارید و تنظیمات خود را بررسی کنید و از هرگونه توصیه مشکوک انصراف دهید.

بعد بدتر شد

خوشبختانه، این ایده نادرست به کار گرفته شد و ما بیشتر توصیه ها را رد کرده ایم و فقط توصیه هایی را به کار می بریم که ضد گلوله هستند.

توصیه های مشابهی مانند «گسترش دسترسی خود با شرکای جستجوی Google» یا «استفاده از هدف گیری بهینه شده» نیز بدون توجه به یانگ وجود دارد. استقبال از این توصیه های تورم زا و هزینه های اولیه در زیر لنز امانت داری دشوار است.

اگر آنچه امروز با آن موافقت می کنید فردا می تواند کاملاً متفاوت باشد، چگونه تبلیغ کنندگان می توانند به یک توصیه واحد از Google اعتماد کنند؟

اجازه ندهید گوگل تلاش ها و دلارهای شما را در دستان خود بگیرد.

صبر کنید، آیا توصیه های تبلیغات Google مفید نیستند؟

گوگل گفت که این تغییر توصیه «تاثیری منفی بر عملکرد شما ندارد» اما هیچ حقایق یا داده ای برای پشتیبان گیری از آن بیانیه ارائه نکرد.

حداقل باید همه حساب ها را از این تنظیم حذف کنند و از افراد بخواهند در صورت تمایل (نمی خواهند) دوباره شرکت کنند.

— Shaun Elley (@selley2134) 4 ژانویه 2023

این سال جدید است و باید در رویکرد به توصیه های تبلیغاتی گوگل یک «شما جدید» باشید.

در حال حاضر هیچ توصیه ای را نمی توان به صورت اسمی در نظر گرفت.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

گرگ فین

متاسفانه اینطور نیست.

چرا این یک مشکل است؟

اکنون به همه توصیه می کنم که توصیه های معنادار را از توصیه ها دریافت کرده و به میل خود اجرا کنند - فقط از طریق توصیه Google Ads درخواست نکنید.