یک بار دیگر، ما در حال ساده کردن بسیاری از چیزها در این مرحله هستیم.
مگر اینکه سایت بزرگی باشید، مانند 85-90 DR+، ماه ها (اگر نه سال ها) طول می کشد تا برای هر چیزی رتبه خوبی داشته باشید.
اگر مانند اکثر وب سایت ها هستید، صفحات پرترافیک نیز اغلب حداقل 12 ماهه هستند. یعنی سه چیز:
- ترافیک یک شاخص عقب ماندگی است که محصول فرعی خروجی قبلی است.
- نتایج شما در شش ماه آینده به کاری که در پایان سال گذشته انجام داده اید بستگی دارد.
- اینکه نتایج سال آینده شما کاملاً به تلاش شما در این سال بستگی دارد.
از آنجایی که اگر از >5 به <5 بروید، ترافیک شما فقط 10٪ افزایش نمی یابد، هر افزایش موقعیت کوچک در آن نقطه CTR SERP را به طور تصاعدی افزایش می دهد - و در نتیجه ترافیک را افزایش می دهد.
اما آیا منطقی و عملی و از نظر جهت دقیق است؟ شرط می بندی.
نتیجه
متأسفانه، این روش برای همه افراد خارج از 1% برتر وب اینگونه نیست.
(مثل سال آینده، زمانی که آنها امروز بودجه بازاریابی خود را برای "پس انداز کردن پول" کاهش دادند و پس از آن هیچ سرنخ، مشتری یا مشتری جدیدی برای پرداخت در آینده ندارند.)
در نهایت، چگونه می توانیم بودجه بیشتری را برای سئو و محتوا توجیه کنیم، حتی وقتی امروز چیزی برای نشان دادن نداریم؟
همه اینها به چه معناست؟
بنابراین فرض کنید در سه ماه اول، 30 مقاله منتشر می کنیم. اگر از صفر شروع می کنید، مراقب تأخیرها، مشکلات و مشکلات اجتناب ناپذیر باشید.
بله، ما در این مرحله به شدت در حال ساده سازی هستیم.
این یکی از بهترین و بالاترین ROI با کمترین کانال های هزینه جذب مشتری برای اکثر مشاغل روی کره زمین است.
مانند سرمایه گذاری در خانه های چند خانواری در مقابل اجاره کوتاه مدت ساده (Airbnb):
- چند هزار در ماه آینده می خواهید؟ مطمئناً، یک Airbnb ممکن است کمک کند.
- صدها میلیون (یا بیشتر) در دهه آینده می خواهید؟ بلوک های آپارتمانی بزرگ جایی هستند که در آن قرار دارند... اما یک دهه طول می کشد!
و من این را می دانم زیرا این کار را انجام داده ام و بارها و بارها آن را دیده ام:
مرحله 5: ROI را با مقایسه آن با هزینه سرمایه گذاری و سایر گزینه ها تعیین کنید
(برای متخصصان سئو، ما از تخمین های موقعیت CTR استفاده می کنیم رتبه بندی وب پیشرفته.)
و این بدان معناست که مردمی که به پیش می روند، کسب وکار طبق معمول – علی رغم اینکه دنیای اطرافشان به ظاهر از هم می پاشد – اولین کسانی خواهند بود که در آینده از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
در حالی که بقیه؟ مثل جوجه های بی سر می دوید؟ بریدن و تغییر استراتژی یا جهت هر سه ماه؟
به جدول زمانی رتبه بندی گلوله ای بالا مراجعه کنید. معمولاً در 3-6 ماه اول برای یک محتوای کاملاً جدید هیچ اتفاقی نمی افتد.
شما امروز را منتشر می کنید، فردا رتبه 3 را به دست می آورید، مانند یک نابغه به نظر می رسید، مطالعات موردی جالبی می نویسید، یک یا دو پست ضعیف در لینکدین می نویسید، در برخی کنفرانس ها صحبت می کنید، و چک های چربی را نقد می کنید.
اما بیشتر سایت های نسبتا جدید یا کوچک از محتوای ناکافی با کیفیت بالا و بدون مارک رنج می برند.
بیایید از یک مدل ساده برای توضیح استفاده کنیم.
مرحله 1: محدوده حجم را بر اساس گروهی از کلمات کلیدی تخمین بزنید
چند راه:
- یک مدل یکساله به بعد بسازید و از آن به عنوان عامل مقایسه استفاده کنید - نه در شش ماه اول که احتمالاً ترافیک بسیار کمی (اگر وجود داشته باشد) ببینید.
- ترافیکی را که می توانید در آینده دریافت کنید با جایگزین های موجود مقایسه کنید، مانند همان ترافیک یا نسل اصلی که Google Ads هزینه می کند، کمتر از هزینه خدمات ارگانیک (عمدتاً افراد یا هزینه های نرم).
- تولید درآمد بالقوه از ترافیک یا سرنخ هایی را که می توانید با نرخ های نزدیک فعلی ضرب در ARPU / LTV (یا مشابه، بسته به مدل کسب و کارتان) مقایسه کنید.
و امیدواریم که پیوندهای داخلی را به درستی برای پشتیبانی از این شبکه های متراکم محتوایی که ایجاد خواهید کرد، ایجاد می کنید و یک برنامه توزیع برای اطمینان از مشارکت اجتماعی و جریان بک لینک مانند ماهی قزل آلا Capistrano داشته باشید.
اجازه دهید تولید در چند ماه آینده از بین برود، و تنها کاری که انجام می دهید این است که احتمال افزایش آن لیست های افسرده کننده اخراج ها در سال آینده با افزایش تعداد بدن افزایش یابد.
اما رشد هرگز، هرگز، هرگز نباید یکی از آنها باشد. مخصوصا سئو.
سئو یک سرمایه گذاری با دوره بازپرداخت تعریف شده است، معمولا بین 12 تا 18 تا 24 ماه در آینده.
همه نباید هزاران محتوا تولید کنند. این چیزی نیست که من توصیه می کنم.
آیا این علم موشک است؟ نه واقعا.
در این مرحله باید پیچیدگی های عملیاتی را حل کنید، یک پایه محکم درازمدت بسازید، در مقابل نگرانی بیش از حد در مورد فقط انتشار انتشار انتشار.
باور نمی کنی؟
به دنبال لیستی از کلمات کلیدی مرتبط در فضای خود بروید. برای شروع، سختی آسان تا متوسط \u200b\u200bرا فرض کنید. فعلا زیاد بهش فکر نکن
این بدان معناست که همه آن شاخص های عقب افتاده، مانند ترافیک، سرنخ ها و فروش، فقط پس از حداقل یک سال کار محکم در وهله اول ظاهر می شوند.
کم اهمیت نیست، اما خیلی هم سخت نیست.
ما در بیش از 12 ماه آینده نتیجه گیری خواهیم کرد تا به شما نشان دهیم – به صورت جهت دار، اگر نه به صورت عددی – چگونه مزایای ترکیبی سئو به شما کمک می کند. تنها پس از 12+ ماه
مرحله 4: پیش بینی 12 ماه آینده با ادامه دوبرابر کردن بدون تغییر استراتژی یا توقف پیشرفت
برای اکثریت قریب به اتفاق، شما به بیش از 6 تا 12 ماه مبهم نگاه می کنید تا اینکه یک قطعه از محتوا برای هر چیزی معنی دار در سه رتبه برتر قرار گیرد.
مردم اغلب به "بازاریابی" به عنوان یک سرمایه گذاری یا هزینه نگاه می کنند.
حالا چی میبینی؟