در مورد اولی، در نظر بگیرید که چه چیزی ممکن است در محتوایی که می توانید به آن بپردازید گم شده باشد. برای دومی، اگر موضوع اجازه می دهد، محتوای بیشتری تولید کنید، پیوندهای داخلی انجام دهید، و برای ایجاد مزیت رقابتی، قدرت عمیق تری در موضوع ایجاد کنید.
تحلیل رقبا
را کلیک کنید مقاله، و رویکرد مفید NerdWallet را در مورد یک سوال پرشور زانو خواهید دید. آنها محتوای آرام و آگاهانه ای ارائه می دهند که زمینه ای را در مورد آخرین سقوط کریپتو ارائه می دهد و خوانندگان را راهنمایی می کند تا قبل از تصمیم گیری احساسات محور، تصویر کامل اقتصادی خود را در نظر بگیرند.
همه پست های رسانه های اجتماعی یکسان ایجاد نمی شوند، اما درک مخاطبان شما شامل دانستن جایی است که مخاطبان شما دوست دارند درگیر شوند: Twitter، Reddit، YouTube، TikTok و غیره.
در کنار تقویت برند شما و کمک به ایجاد آگاهی، محتوای ارزشمند می تواند سوزن را در هر مرحله از سفر خرید حرکت دهد.
تولید محتوای خوب متکی به درک غنی از مخاطبان، ساختارهای محتوای بنیادی خوب و روش های ارائه جامد است – مهارت های بازاریابی که همیشه مرتبط خواهند بود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.