یک اسکریپت Google Ads که از GPT برای نوشتن RSA استفاده می کند
انتشار: فروردین 24، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

یک اسکریپت Google Ads که از GPT برای نوشتن RSA استفاده می کند

اما یک بچه جدید در بلوک وجود دارد - GPT. آیا می توانیم هوش مصنوعی مولد را با اسکریپت های Google Ads ترکیب کنیم؟

این به بهبود ارتباط و عملکرد تبلیغات کمک می کند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.

امیدوارم این اسکریپت مزه آنچه را که می توانید با ترکیب Google Ads با هوش مصنوعی مولد مانند GPT انجام دهید، به شما نشان دهد.

در حالی که این بدان معنا نیست که 43000 تنوع از دارایی های شما نتایج یکسانی را جمع آوری می کند، همیشه ایده خوبی است که حداکثر تعداد مجاز دارایی را به دستگاه بدهید تا الگوریتم های آن بتوانند تبلیغات شما را به هر کاربر علاقه مند نشان دهند.

پارسال نوشتم الف اسکریپت با مت آمبرو، رهبر فکری قدیمی PPC و بنیانگذار #ppcchat در توییتر، برای ایجاد لیستی از تبلیغات RSA با دارایی های گمشده.

وقتی از GPT خواستم تعداد کاراکترها را در کنار هر عنوان پیشنهادی اضافه کند، می توانید ببینید که معمولاً نزدیک می شود اما اشتباه می کند:

تعداد کاراکترهای GPT

این پیشنهادات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی سپس در صفحه گسترده قرار می گیرند تا به صورت انبوه در Google بارگذاری شوند تا به راحتی دارایی های گمشده ایجاد شوند.

ابزارهای مدیریت PPC یافتن و رفع این مشکل را آسان می کند. اما راه هایی نیز وجود دارد که می توان این کار را در مقیاس بزرگ و بدون پرداخت هزینه برای نرم افزار اضافی انجام داد.

برای مورد استفاده PPC ما، باید طول دارایی هایی را که پیشنهاد می کند دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که با محدودیت های کاراکتر Google مطابقت دارند.

اگر با Google Ads Scripts تازه کار هستید، می توانید آن را دنبال کنید دستورالعمل در اینجا تا برای اولین بار راه اندازی شود.

محدودیت های GPT برای تبلیغات گوگل

می توانید اسکریپت را در حالت پیش نمایش اجرا کنید و به گزارش ها نگاه کنید تا URL صفحه گسترده جدید را دریافت کنید.

پیش نمایش اسکریپت

همانطور که در اسکرین شات قبلی مشاهده می کنید، گاهی اوقات تمایل به ارائه لیست های شماره گذاری شده از پیشنهادات دارد، و وقتی هر یک از تیترهای شما با "1)،" "2)" و غیره شروع می شود، تبلیغات خوبی ایجاد نمی کند.

هنگامی که یک RSA از حداکثر تعداد تغییرات مجاز توسط Google استفاده نمی کند، GPT API را فراخوانی می کند تا تغییرات متن آگهی اضافی را پیشنهاد کند.

وقتی به طور تصادفی توصیه های اعمال شده خودکار برای کلمات کلیدی اضافی را روشن کردم، کلمه کلیدی مارک تجاری من، Optmyzr، را از حساب من حذف کرد.

فرصت هایی را برای تبلیغات جستجوی واکنش گرا (RSA) شناسایی می کند و از GPT برای کمک به تولید دارایی های خلاقانه اضافی برای استفاده از فرصت استفاده می کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



منبع: https://searchengineland.com/google-ads-script-gpt-responsive-search-ads-395548

اسکریپت های تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای عملیات انبوه در حساب های تبلیغاتی است.

می توانید کد اسکریپت را در انتهای این مقاله بگیرید و آن را در حساب کاربری خود امتحان کنید.

چرا باید از حداکثر تعداد دارایی ها برای RSA استفاده کنید

ما متوجه شدیم که RSA ها درایو 4X برداشت تبلیغات متنی گسترده و تبلیغات با انواع تیتر بیشتر نسبت به تبلیغاتی که انواع کمتری داشتند، در هر آگهی نمایش بیشتری داشتند.

برداشت های RSA
var OPEN_AI_API_KEY = \'; // get your own API key at  

من هیجان زده هستم که ابزار فوق العاده دیگری را در جعبه ابزار PPC خود دارم تا به تبلیغات من در بهتر شدن از رقبا کمک کند.

مدیریت کارآمد کمپین های PPC مستلزم استفاده از ترکیب مناسبی از ابزارها است.

یک کپی از کد بگیرید اینجا:

گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا 15 نسخه از عنوان خود و چهار نسخه از توضیحات خود را برای هر RSA ارسال کنند.

از این رو، اسکریپت برای تکمیل RSA هایی که فقط چند عنصر را از دست داده اند، به جای اکثر یا همه عناصر، بهترین کار را خواهد داشت.

به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، GPT (ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده) ذاتاً در ریاضیات بد نیست. با این حال، ممکن است به خوبی مدل های ریاضی تخصصی عمل نکند، زیرا به طور خاص در مورد وظایف ریاضی آموزش ندیده است. GPT در درجه اول برای پردازش زبان طبیعی طراحی شده است که شامل درک و تولید زبان انسانی است. در حالی که می تواند عملیات ریاضی پایه را انجام دهد، ممکن است با محاسبات پیچیده تری دست و پنجه نرم کند.

اما این قبل از آن بود که ChatGPT آگاهی عمومی را از هوش مصنوعی مولد افزایش دهد. بنابراین تصمیم گرفتم ببینم آیا می توانم اسکریپت ها و API GPT را برای بهبود یک حساب تبلیغاتی ترکیب کنم.

با استفاده از اسکریپت

تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) نوعی قالب تبلیغاتی در تبلیغات گوگل است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا چندین عنوان و توضیحات برای یک تبلیغ ایجاد کنند.

GPT یکی از هیجان انگیزترین فناوری های جدید از زمان اختراع اینترنت است.

این بدان معناست که هنگام کار با فهرستی از سرفصل های موجود، مانند آن هایی که در حال حاضر در حساب خود دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که عنوان هایی با طول مناسب بنویسید.

هر بار که اسکریپت اجرا می شود، از OpenAI API استفاده می کند. این هزینه دارد، بنابراین انجام ندهید این اسکریپت را در یک برنامه زمانی خودکار قرار دهید.

اسکریپت را دانلود کنید

کار GPT را به عنوان یک پیشنهاد برای کمک به سرعت بخشیدن به تولید انواع تبلیغات جدید در نظر بگیرید.

ترکیب تبلیغات گوگل با هوش مصنوعی مولد

این سوالی بود که تصمیم گرفتم به آن پاسخ دهم و نتیجه اولین اسکریپت تبلیغات گوگل من است که از GPT استفاده می کند.

اسکریپت یک صفحه گسترده با یک RSA در هر سطر و ستون برای هر عنوان و دارایی توضیحات ایجاد می کند.

Optmyzr Google Ads - اسکریپت RSA - تصویر صفحه گسترده

تجربه به من آموخته است که GPT تمایل دارد از الگوهای موجود در اعلان هنگام تکمیل یک کار پیروی کند.

اگرچه GPT در نوشتن عالی است، اما در شمارش بد است. دلیلش را پرسیدم و در اینجا توضیح داد:

اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، نوشتن 15 عنوان عالی و چهار شرح طولانی برای هر گروه تبلیغاتی در حساب کاربری شما می تواند خسته کننده باشد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از تبلیغ کنندگان در RSA خود شکاف دارند.

من به GPT اجازه تولید خودکار تبلیغات را نمی دهم زیرا تردید دارم که برخی از پیشنهادات Google را به صورت خودکار انجام دهم.

برای سهولت دیدن آنچه توسط GPT تولید شده است، آن سلول ها به طور خودکار سبز رنگ می شوند.

Optmyzr Google Ads - دارایی های RSA تولید شده توسط GPT

سپس گوگل از یادگیری ماشینی برای آزمایش ترکیب های مختلف سرفصل ها و توضیحات استفاده می کند تا مشخص کند کدام یک برای جستجوهای مختلف و زمینه های کاربر بهترین عملکرد را دارند.

این شگفت انگیز است که چقدر سؤالات را درک می کند و چقدر در پاسخ هایش اعتماد به نفس دارد (اگرچه همیشه دقیق نیست).

برای اجرای این اسکریپت، باید یک کلید API از آن دریافت کنید وب سایت OpenAI و کلید را به اسکریپت در اطراف خط 39 اضافه کنید، جایی که می گوید:

اسکریپت های Google Ads مدت هاست که یکی از موارد مورد علاقه من بوده اند، زیرا کاملاً قابل تنظیم هستند، مقیاس مناسبی دارند و به صورت رایگان در هر حساب Google Ads گنجانده شده اند.