23٪ به طور کامل پذیرفته شده اند، 50٪ هنوز یاد می گیرند، 16٪ هنوز شروع نشده است
انتشار: تیر 09، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

23٪ به طور کامل پذیرفته شده اند، 50٪ هنوز یاد می گیرند، 16٪ هنوز شروع نشده است


تنها در 48 ساعت، حدود 400 پاسخ به سؤال نظرسنجی خود در مورد Google Analytics 4 دریافت کردیم.

با غروب فردا (اول ژوئیه) نسخه استاندارد Universal Analytics، از شما پرسیدیم:

هنگام تغییر به GA4 از Universal Analytics، شما (و/یا تیم شما) در چه سطحی از آمادگی هستید؟

با وجود ناامیدی فراوان:

  • تقریباً یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که به طور کامل GA4 را پیاده سازی کرده اند و در حال حاضر از آن استفاده می کنند.
  • فقط بیش از نیمی از آنها گفتند که آن را اجرا کرده اند اما هنوز یاد می گیرند که چگونه از آن استفاده کنند.
  • تقریباً 16٪ آن را راه اندازی کرده اند اما شروع به استفاده از آن نکرده اند.

نکته مهم این آمار: بیش از 90 درصد از خوانندگان مشترک ما، چه خوب و چه بد، در قطار GA4 هستند.

گرافیک نظرسنجی GA4
  • تنها 2.6 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هیچ برنامه ای برای استفاده از GA4 ندارند.
  • 4.6٪ هنوز آن را راه اندازی نکرده اند.

چرا ما اهمیت می دهیم. در نگاه اول، این یک رأی اعتماد به استراتژی تحلیلی گوگل به نظر می رسد. از این گذشته، جایگزین های زیادی برای GA4 وجود دارد. اما به این سادگی نیست.

درست یا نادرست، ممکن است ابزاری را انتخاب کنید، حتی اگر واقعاً آن را دوست نداشته باشید.

"یک محصول ناتمام با عجله به بازار آمد."

این به این معنا نیست که توده ها برای GA4 آماده نیستند، بلکه این نیست که GA4 برای توده ها آماده نیست. رابط کاربری وحشتناک است.»

"واسط کاربری وحشتناک، گزارش دهی وحشتناک."

نظرات انتخاب شده از پاسخ دهندگان نظرسنجی.

ممکن است لازم باشد مدتی صبر کنیم تا ببینیم آیا مردم می توانند GA4 را برای آنها کارساز کنند یا اینکه ناامیدی از آن شروع به جذاب تر کردن گزینه های جایگزین می کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

کیم دیویس
کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech Today است. کیم که در لندن متولد شد، اما بیش از دو دهه نیویورکی بود، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازمانی کرد. تجربه او شامل SaaS برای سازمانی، برنامه ریزی شهری مبتنی بر داده های تبلیغات دیجیتال، و کاربردهای SaaS، فناوری دیجیتال و داده ها در فضای بازاریابی است. او ابتدا به عنوان ویراستار Haymarket\'s The Hub، یک وب سایت اختصاصی فناوری بازاریابی، در مورد فناوری بازاریابی نوشت که متعاقباً به کانالی در مارک تجاری مستقر DMN تبدیل شد. کیم در سال 2016 به عنوان سردبیر ارشد به DMN Proper ملحق شد و سردبیر اجرایی شد و سپس سردبیر شد و تا ژانویه 2020 سمتی را در اختیار داشت. کیم قبل از کار در روزنامه نگاری فناوری، دستیار سردبیر در اخبار محلی نیویورک تایمز بود. سایت، The Local: East Village، و قبلاً به عنوان سردبیر یک نشریه دانشگاهی و به عنوان یک روزنامه نگار موسیقی کار کرده است. او صدها نقد رستوران نیویورک را برای یک وبلاگ شخصی نوشته است، و گهگاه به عنوان مهمان مهمان Eater بوده است.



منبع: https://searchengineland.com/ga4-readiness-poll-428900