برای پیشرفت شغلی SEM، حجم کاری روزانه خود را مدیریت کنید و در عین حال به سمت اهداف بلندمدت خود برسید.
در مورد اولویت بندی و مدیریت پروژه بی امان باشید
مالکیت تقویم روزانه خود را در اختیار داشته باشید تا زمان تمرکز، مدیریت گردش کار و بلوک های جلسه را در اختیار داشته باشید، و از اینکه چقدر این روز شما را بهبود می بخشد شگفت زده خواهید شد.
فهرستی از تمام کارهایی که باید تکمیل شوند ایجاد کنید و آنها را به افراد مناسب محول کنید. اطمینان حاصل کنید که ضرب الاجل ها و سایر جزئیات ضروری را در نظر بگیرید.
هر روز اطلاعاتی را بین تیم ها، مشتریان و فروشندگان به اشتراک می گذارید. افرادی که در سبک ارتباطی خود متفکر و هدفمند هستند از صدای منحصر به فرد و اعتماد به نفس بهره مند می شوند.
پیشرفت پروژه های خود را نظارت کنید و منابع را در صورت نیاز تنظیم کنید. به روز رسانی و بازخورد منظم به اطمینان از پیشرفت پروژه کمک می کند.
سه مهارت ضروری وجود دارد که باید برای پیشرفت شغلی SEM خود توسعه دهید. این مهارت های حیاتی تقریباً برای هر صنعتی اعمال می شود، اما ما یک مورد خاص برای نقش ها در SEM ایجاد می کنیم:
- ارتباط شفاف
- همکاری موثر
- بهره وری متمرکز
ارتباط شفاف
اغلب، ارسال پیام فوری از طریق Slack یا Teams غیررسمی و مکالمه ای است. با این حال، حرفه ای بودن در هنگام همکاری با اعضای تیم، مدیریت پروژه ها و واگذاری وظایف در چنین پلتفرم هایی بسیار مهم است. حتی در حین بحث های خرد مانند چت، وقت بگذارید و متفکر باشید.
از یکی از مهم ترین جلسات برنامه ریزی شده خود آگاه باشید. شما باید جلسات هفتگی با مدیر خود داشته باشید.
اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های واضحی ارائه می کنید و پشتیبانی لازم را برای اطمینان از تکمیل به موقع کارها ارائه می کنید. بر پیشرفت کارها نظارت کنید تا مطمئن شوید که آنها به موقع انجام می شوند. برای به روز ماندن در مورد وضعیت وظایف، از بررسی های منظم یا گزارش های پیشرفت استفاده کنید.
هیچ کمبودی در محتوا برای کمک به ایجاد اهداف بلند مدت قابل اجرا وجود ندارد. اگر چند جستجوی سریع انجام دهید، منابع زیادی را برای کمک به این فرآیند کشف خواهید کرد.
جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاه های جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازمانی کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، "Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day" است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.