5 راه ساده برای تسلط بر جستجوی محلی
انتشار: خرداد 26، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

5 راه ساده برای تسلط بر جستجوی محلی

اگر کسب وکار شما در این فهرست ها فهرست نشده است، وقتی مشتری بالقوه روی آن پیوندها در نتایج جستجو کلیک می کند، اطلاعات کسب وکار شما را پیدا نمی کند.

دایرکتوری های آنلاین

برچسب های عنوان و توضیحات عناصر HTML هستند که می توانید آن ها را سفارشی کنید تا محتوای صفحات وب خود را منعکس کنند. متن عنوان و برچسب های توضیحات شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

همچنین می توانید کلمات کلیدی مانند " را جستجو کنید[your city] directory” برای یافتن سایر سایت ها یا دایرکتوری های استناد محلی.

طول عموماً قابل قبول برای تگ های عنوان تقریباً 50 تا 60 کاراکتر است و تگ های توضیحات می توانند تقریباً 160 تا 200 کاراکتر باشند. از این فضا استفاده کنید و عاقلانه از آن استفاده کنید.

این متن را به عنوان یک «تبلیغ کوچک» در نظر بگیرید که باید آن را با دقت بسازید.

عنوان و توضیحات

اگر برچسب های عنوان و توضیحات شما گم شده باشند یا گوگل فکر می کند که به اندازه کافی خوب نیستند، گوگل اغلب چیزی می سازد یا آنها را "بازنویسی" می کند.

چرا؟ از آنجا که دایرکتوری های آنلاین اغلب در نتایج جستجوی ارگانیک بالا نشان داده می شوند.

بسیاری از مردم به رسانه های اجتماعی روی می آورند تا ببینند دوستان و خانواده شان در مورد یک کسب وکار چه فکری می کنند، بنابراین داشتن بازخورد خوب در صفحه فیسبوک کسب وکارتان می تواند به جذب مشتریان احتمالی کمک کند.

عنوان و توضیحات شما برای جلب توجه جستجوگر و وادار کردن آنها به کلیک بر روی پیوندهای شما برای رفتن به وب سایت شما است - بنابراین در مورد آنچه در این زمینه ها در صفحات وب خود قرار می دهید با دقت فکر کنید.

ایجاد صفحات خدماتی به شما این امکان را می دهد که برای مکان مورد نظر و کلمات کلیدی مرتبط با سرویس خاصی که ارائه می کنید به روشی بسیار هدفمندتر بهینه سازی کنید.

صفحات خدمات فردی

به یاد داشته باشید، اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو نشان داده می شود، می توانید آن شخص را بر روی لینک شما کلیک کند.

درس؟ این فضا ارزشمند است و هر شخصیت مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • هرگز فضا را روی نام صفحات یا کلماتی که اطلاعات مفیدی در مورد موضوع صفحه وب - یا کسب و کار شما در اختیار جستجوگر قرار نمی دهند، هدر ندهید.
از نام صفحات در عنوان استفاده نکنید
  • اگر می خواهید در بین مشتریان محلی متمایز شوید، نام شهری که کسب وکارتان در آن است و/یا منطقه ای که کسب وکارتان در آن خدمات ارائه می کند را درج کنید (مثلاً «خدمت به شهر آیووا و سدار رپیدز»).
  • روی استفاده از یک کلمه کلیدی هدفمند تمرکز کنید و با دقت آن کلمه کلیدی را تا حد امکان به ابتدای برچسب نزدیک کنید.

اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات را اداره می کنید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که صفحات جداگانه ای برای آن بسازید هر سرویس به جای اینکه فقط لیستی از خدمات خود را در یک صفحه قرار دهید، پیشنهاد می کنید.

ایجاد صفحه سرویس
در دریایی از نتایج جستجوی رقابتی، اگر این متن منحصر به فرد، قانع کننده و توصیفی نباشد، نرخ کلیک شما آسیب می بیند (که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند).

دو مکان که باید روی دریافت نظرات تمرکز کنید صفحه فیس بوک و نمایه کسب و کار گوگل شما هستند. اینها بزرگ هستند.

می توانید از چندین نرم افزار بازاریابی شهرت و گزینه های ابزار برای پیگیری، مدیریت و تلاش فعالانه برای دریافت نظرات استفاده کنید. در اینجا برخی از موارد برای بررسی وجود دارد:

  • جمع شدن
  • TrustPilot
  • چشم بسته

4. صفحات خدمات جداگانه بسازید

با وب سایت روزنامه محلی خود و اتاق بازرگانی خود بررسی کنید تا ببینید آیا آنها یک فهرست کسب و کار محلی دارند که می توانید در آن لیست شوید.

وقتی نوبت به سئوی محلی می رسد، مهم تر از همیشه این است که استراتژی های سئوی داخلی و خارجی خود را برای مشتریان و مشتریانی که در جستجوی کسب وکار محلی شما هستند، بهینه کنید.

دریافت نظرات مثبت در نمایه کسب و کار Google شما بسیار مهم است زیرا زمانی که شخصی برای کسب و کار شما جستجو می کند، این نظرات در Google نشان داده می شود.

فیس بوک-بررسی

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. بررسی آنلاین اهمیت دارد

اگر در تلاش های سئوی خود با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید، می توانید به آن ها اجازه دهید تا مدیر نمایه کسب وکار شما باشند. به این ترتیب، اگر به رابطه خود با آژانس پایان دهید، کنترل پروفایل خود را حفظ خواهید کرد.

"با کیفیت بالا و نظرات مثبت مشتریان شما می تواند دید کسب و کار شما را بهبود بخشد و احتمال اینکه یک خریدار از مکان شما بازدید کند را افزایش می دهد." گوگل بیان می کند.

این فرآیند تأیید ضروری است زیرا Google می خواهد تأیید کند که کسب و کار شما یک شرکت قانونی و واقعی است. مالک کسب و کار باید فهرست GBP را ادعا کند.

اگر مطمئن نیستید که برچسب های عنوان و توضیحات متا شما چگونه به نظر می رسند یا از چند کاراکتر می توانید استفاده کنید، سعی کنید از شبیه سازی مانند افزونه SEO Yoast برای وردپرس استفاده کنید، جایی که می توانید عنوان و توضیحات شما را در هر دو ببینید. یک دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ:

شرح عنوان Yoast

علاوه بر این، کلمات یا کاراکترهای اضافی می توانند متن شما را با بیضی قطع کنند (...).

بررسی های آنلاین مانند طلا برای یک کسب وکار هستند – به خصوص وقتی که نقدهای ۵ ستاره باشند. به طور کلی، شما می خواهید حداقل ده نظر 5 ستاره در نمایه کسب و کار Google خود داشته باشید. اما هدف شما توقف در اینجا نیست.

به جای فهرست خطی یا فقط داشتن یک پاراگراف کوتاه در صفحه «سرویس ها»، یک صفحه کامل برای صحبت در مورد هر سرویسی که ارائه می دهید دارید، به این معنی که محتوا و روش های بیشتری برای بهینه سازی متن برای ارائه بهتر به خوانندگان خود دارید. و گوگل (برای اهداف سئو).

نمایه کسب و کار گوگل (GBP) یکی از بهترین استراتژی های سئو محلی برای مشاغل محلی است که با مشتریان رو در رو ملاقات می کنند.

گردآورنده های داده اطلاعات شرکت شما را می گیرند و در صدها فهرست آنلاین دیگر توزیع می کنند!

بر اساس نظرسنجی بررسی مشتریان محلی BrightLocal در سال 2023، تا 84٪ از مردم به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

همچنین ضروری است که نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) کسب و کارتان را در جمع آوری کننده های اصلی داده های استنادی مانند Foursquare، Data Axle و Neustar Localeze دریافت کنید.

گام بعدی این است که فهرست GBP خود را بهینه کنید - و به بهبود آن ادامه دهید:

  • انتخاب دسته ها
  • افزودن ساعات کاری
  • نوشتن یک توصیف محکم
  • آپلود عکس و فیلم.
  • ایجاد پست ها
  • پاسخ به سوالاتی که مشتریان بالقوه می پرسند.
  • پاسخ دادن به نظراتی که دریافت می کنید و غیره.
  • هر محصول یا خدماتی را که می فروشید درج کنید.

آن را با هدر دادن کاراکترهایی که به جستجوگر متقاعد نمی شوند که سایت شما ارزش بازدید را دارد، منفجر نکنید.

2. نمایه کسب و کار Google: ادعا و بهینه سازی کنید

این پنج استراتژی سئوی محلی فقط نوک کوه یخ در مورد سئوی محلی است. اجرای پنج تاکتیک جستجوی محلی بالا به شما یک شروع عالی در رقابت شما می دهد. امروز شروع کنید!

هر زمان که نظری در مورد کسب و کار شما، مثبت یا منفی باقی می ماند، حتما به آن پاسخ دهید. این نشان می دهد که دیگران در حال خواندن نظرات، شما، صاحب کسب وکار، به نظر مشتریانتان اهمیت می دهید.

بنابراین مدتی را صرف ایجاد صفحات مجزا برای هر سرویسی که ارائه می دهید - حتی اگر فقط زمان دارید که صفحات را یکی یکی ایجاد کنید. در نهایت ارزشش را خواهد داشت. قول میدهم!

5. دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین

هر دو باید محتویات صفحه را توصیف کنند و باید شامل کلمات کلیدی باشد تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شوند.

اگر کسب و کار شما واجد شرایط فهرست GBP است، باید ادعا کنید و نمایه کسب و کار Google خود را بهینه کنید. (این یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن رتبه شرکت شما در گوگل است!)

google-business-profile

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



منبع: https://searchengineland.com/local-seo-dominate-local-search-this-year-428339

همیشه اطمینان حاصل کنید که NAP شرکت شما در بسیاری از این دایرکتوری ها و سایت های استنادی تا حد امکان سازگار است.

در اینجا پنج تاکتیک سئوی محلی وجود دارد که می توانید برای کمک به کسب و کار خود در رتبه بالاتر برای عبارات جستجوی محلی استفاده کنید.

شما همچنین می خواهید تلاش کنید و کیفیت بالا را پیدا کنید محلی دایرکتوری هایی که کسب و کار خود را در لیست قرار دهید.

مهم است که کسب و کار خود را به درستی و به طور مداوم در فهرست های برتر کسب و کار آنلاین (معروف به نقل قول ها)، مانند Yelp، Facebook، Merchant Circle، Citysearch و غیره قرار دهید.

رقابت محلی داغ تر از همیشه است و اگر در رتبه بندی خود قرار ندارید، می توانید شرط بندی کنید که رقبای شما هستند.

برای ادعای فهرست نمایه کسب وکار Google خود، از این سایت دیدن کنید google.com/business. یک فرآیند ادعا و تأیید وجود دارد که باید طی کنید.

نمایه های کسب وکار/پانل های دانش Google مملو از اطلاعات درباره کسب وکار شما هستند، بنابراین مطمئن شوید که برای تکمیل نمایه کسب وکار Google خود، تمام بخش های مرتبط را پر کرده اید.

Gbp-listing

نمایه کسب و کار Google رایگان است و اگر به اندازه کافی بهینه شده باشید تا در بسته سه گانه محلی Google ظاهر شوید، کسب و کار شما می تواند در معرض دید باورنکردنی قرار گیرد:

google-local-3-pack

شما می خواهید به طور مداوم از مشتریان خوشحال خود بخواهید نظرات خود را بنویسند. چرا؟ بررسی های آنلاین یک عامل رتبه بندی شناخته شده است - بنابراین دریافت نظرات عالی باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد!

نوشتن عنوان و توضیحات یک هنر در دنیای سئو محسوب می شود.

اکنون، این ممکن است یک تراژدی واقعی نباشد. برخی از SEO ها حتی شما را تشویق می کنند که از حداکثر تعداد کاراکتر توصیه شده عبور کنید. اما من فکر می کنم این غیرحرفه ای به نظر می رسد، به خصوص وقتی که در وسط جمله ظاهر می شود و افکار شما را در وسط جمله قطع می کند.

کوتاه شده