
انتشار: اردیبهشت 20، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
CDP ها از خراب شدن داده های شما جلوگیری می کنند
جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
پس از اینجا کجا برویم؟
آخرین گزارش هوشمندی MarTech، پلتفرم های داده مشتری: راهنمای بازاریاب، نشان داد که علاقه به CDP ها در سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است. بسیاری از پاسخ دهندگان CDP ها را به عنوان یک سرمایه گذاری فناوری با اولویت بالا ذکر کردند. با این حال، طبق گفته Forrester، تقریبا 90٪ از بازاریابان می گویند CDP آنها نیازهای آنها را برآورده نمی کند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
ثبت نام و شرکت کنید «داده ها در تخلیه؟ CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.
پلتفرم های داده های مشتری (CDP) برای ماندن در اینجا هستند و به یک عنصر ضروری از پشته martech تبدیل شده اند.