
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
Google توصیه می کند تبدیل های GA4 را به Google Ads وارد کنید
ممکن است تبلیغ کنندگانی که یک حساب Google Ads مرتبط دارند، پیامی دریافت کرده باشند که توصیه های تبدیل های وارداتی جدید را توصیه می کند.
اگر حساب GA4 شما واجد شرایط واردات باشد، احتمالاً کارتی در بالای صفحه عکس فوری تبلیغات، به عنوان کارت در صفحه اصلی یا به عنوان کارت در صفحه Insights Hub ظاهر می شود.
گوگل از بازاریابان خواسته است تا تبدیل های وب و برنامه خود را از Google Analytics 4 به Google Ads وارد کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.