Google خرید رسانه را با ادغام پیشنهادهای بی درنگ گسترش می دهد
انتشار: اردیبهشت 11، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

Google خرید رسانه را با ادغام پیشنهادهای بی درنگ گسترش می دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. انتقال به مزایده های پیشنهادی بی درنگ برای برنامه ها و توقف پاسخگویی به تماس های متعدد در میانجی گری، فرآیند خرید رسانه را ساده تر می کند، رقابت را افزایش می دهد و تضمین می کند که آگهی دهندگان موجودی برنامه ها را با بهترین قیمت پیدا می کنند.



منبع: https://searchengineland.com/google-expands-media-buying-with-real-time-bidding-integrations-404021چگونه کار می کند. قبل از این تاریخ، Google Ads برای برخی درخواست های چند تماسی، از خرید آبشار دور می شود. انتظار می رود که تغییر به مناقصه بی درنگ به تبلیغ کنندگان این امکان را بدهد که موجودی برنامه های با قیمت بهینه را به طور کارآمدتر بیابند و رقابت را در حراج بلادرنگ تقویت کنند.

پیاده سازی ها هیچ تغییری در کمپین ها لازم نیست تا تبلیغ کنندگان بتوانند از مزایای این برنامه بهره مند شوند. در هفته آینده، گزینه فعال کردن مناقصه Google در دسترس همه برنامه نویسان برنامه ها با استفاده از پلتفرم های کسب درآمد شخص ثالث قرار می گیرد. توسعه دهندگان برنامه همچنین می توانند از طریق ادغام مناقصه بی درنگ با پیشنهادات ناشر AdMob و Ad Manager به تقاضای Google دسترسی داشته باشند.

ادغام های شخص ثالث Google Ads و Display & Video 360 در حال گسترش ادغام پیشنهادهای بی درنگ خود با پلتفرم های کسب درآمد از برنامه های شخص ثالث هستند. این ادغام ها در حال انتقال به نسخه بتا باز هستند و برای همه توسعه دهندگان برنامه با استفاده از پلت فرم های درآمدزایی AppLovin (Max)، Chartboost Mediation، Digital Turbine FairBid و Unity LevelPlay قابل دسترسی خواهند بود.

تو عمیق تر شما می توانید در مورد ادغام های جدید در وبلاگ تبلیغات و تجارت گوگل.

برای افزایش کارایی خرید رسانه، Google Ads قصد دارد حراج های مناقصه بی درنگ برای برنامه ها را اتخاذ کند و از 31 اکتبر 2023 به تماس های متعدد در میانجی گری پاسخ ندهد. Google Ads دیگر با روش رسیدگی به درخواست های چندگانه درگیر نخواهد شد یا در آن شرکت نخواهد کرد. همان نمایش تبلیغات در فرآیند میانجیگری.