چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی های اضافی انعطاف پذیری و سهولت سازماندهی بیشتری را ارائه می دهند. با توانایی مدیریت ویژگی های بیشتر، تبلیغ کنندگان می توانند درک جامع تری از حضور آنلاین خود و نحوه تعامل کاربران با محتوایشان به دست آورند.

انتشار: فروردین 03، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
Google Analytics تعداد ویژگی های مجاز را افزایش داده است
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-has-increased-the-number-of-allowed-properties-394703
درباره نویسنده