Google Search Console فهرست های Merchant و ظاهر قطعات محصول را تجزیه می کند
انتشار: فروردین 07، 1402
بروزرسانی: 28 خرداد 1404

Google Search Console فهرست های Merchant و ظاهر قطعات محصول را تجزیه می کند

در ماه سپتامبر، کنسول جستجو گزارش جدیدی به نام فهرست های بازرگان ارائه کرد که به شما امکان می دهد اعتبار پیشنهادات محصول خود را برای تجارب فهرست های تجاری بررسی کنید. این علاوه بر گزارش قطعه محصول آمده است. بیشتر بخوانید در 🧵 1/3

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 27 مارس 2023

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-breaks-out-merchant-listings-and-product-snippets-appearances-394865

درباره نویسنده

بری شوارتز
اعلامیه. گوگل این را در توییتر، در مجموعه ای از توییت ها اعلام کرد:

چرا ما اهمیت می دهیم. در اینجا گزارش های بیشتری برای همه شما وجود دارد که می توانید آن ها را تحلیل کنید و با آن ها برای پیاده سازی بهبودهایی در وب سایت خود کار کنید. اگر محصولاتی در سایت خود دارید، ممکن است این گزارش ها را ببینید و ممکن است بتوانید از آنها برای اعمال تغییراتی در وب سایت خود استفاده کنید که به شما کمک می کند وب سایت بهتری داشته باشید و در جستجوی Google عملکرد بهتری داشته باشید.


فهرست های Merchant جدید و ظاهر جستجوی قطعات محصول را می توان در دو مکان در Search Console مشاهده کرد:

  • فهرست های تاجر و گزارش های تکه های محصول به صورت همپوشانی در بالای نمودارهای گزارش
  • گزارش عملکرد در تب ظاهر جستجو یا از طریق یک فیلتر