بازاریابان هنوز در حال سازگاری با اختلالات عمده چند سال گذشته هستند. با این حال، خریداران همچنان از بازاریابان انتظار دارند که شخصی سازی و تجربیات لذت بخش را ارائه دهند.
دریابید که چه گرایشها و فناوریهایی این کار را انجام میدهند.
خوشبختانه، فناوری و دادههایی که میتوانند کمک کنند در دسترستر میشوند.
پنجاه و نه درصد از بازاریابان که می گویند نمی توانند بدون هوش مصنوعی زندگی کنند، استراتژی های بازاریابی بسیار موفقی دارند. 30 درصد از بازاریابان در نظرسنجی به طور کلی ترس داشتند که توانایی هوش مصنوعی برای پیشبینی رفتار مشتری و تنظیم کمپینها را از دست بدهند.
سی و هشت درصد از بازاریابان گفتند که به حداکثر رساندن عملکرد در کانال ها یکی از دشوارترین چالش های آنها است. مخاطبان اکنون به صورت دیجیتالی همه جا هستند. آنها محتوا را در کانال ها و دستگاه های مختلف مصرف می کنند و با آن درگیر می شوند.
هوش مصنوعی کارایی ایجاد می کند و منابع را به حداکثر می رساند، به خصوص با کارهای دستی و تکراری، مانند:
- تنظیم گردش کار کمپین
- تست پیشنهادات مختلف، خطوط موضوعی و کپی.
- سفارشی کردن محتوا
چهل و دو درصد از بازاریابان می گویند که از قبل به هوش مصنوعی برای شخصی سازی محتوا و پیشنهادات در زمان واقعی اعتماد دارند.
بازاریابان امسال منتظر چیزهای بزرگ هستند
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/research-latest-digital-marketing-trends-to-better-connect-with-customers-386391
چه فناوری هایی کمک خواهند کرد؟
- پلت فرم داده های مشتری (CDP) به شما امکان می دهد نیازهای مشتری را پیش بینی کنید.
- یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به شما کمک می کند محتوای خلاقانه تری را مدیریت کرده و ایجاد کنید.
- یک برنامه وفاداری مشتری، مشتریانی را که به تعامل با برند شما ادامه می دهند، تشویق می کند و به آنها پاداش می دهد.
با هوش مصنوعی همه کاره شوید
جدید در سرزمین موتورهای جستجو