
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
آزمایش های هوش مصنوعی مولد گوگل و مایکروسافت تبلیغ کنندگان را نگران می کند
در همین حال، مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات در چت ربات هوش مصنوعی Bing است. بار دیگر به تبلیغ کنندگان حق انتخاب انصراف داده نمی شود. با این حال، علی رغم نگرانی هایشان، چت ربات جدید بینگ تاکنون بازخورد مثبتی از جستجوگران دریافت کرده است و 71 درصد از آن در هفته راه اندازی آن استقبال کرده اند.
چه اتفاقی می افتد؟ گوگل ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد از تبلیغات جستجوی موجود در آزمایشات با Search Generative Experience جدید خود استفاده کند. این موتور جستجو همچنین گفت که تبلیغ کنندگان حق انتخابی برای انصراف نخواهند داشت، با این حال، عملکرد قرار دادن تبلیغات را در مرحله آزمایشی به دقت زیر نظر خواهد داشت.
چرا ما اهمیت می دهیم: اگر محصولات یا خدمات آنها در کنار محتوای نامناسب تبلیغ شود، ممکن است برندها به طور بالقوه در معرض خطر آسیب به اعتبار خود قرار بگیرند. بازاریابان دیجیتال از گوگل و مایکروسافت می خواهند تا در پاسخ به آن ها این فرصت را به آنها بدهند که از آزمایش های قرار دادن تبلیغات خود انصراف دهند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.