آزمایش Google AdSense FLEDGE API تا سپتامبر به تعویق افتاد
انتشار: شهریور 04، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

آزمایش Google AdSense FLEDGE API تا سپتامبر به تعویق افتاد

FLEDGE API چیست؟ API از گروه های علاقه مند استفاده می کند تا سایت ها را قادر می سازد تا تبلیغاتی را که فکر می کنند مربوط به کاربرانشان هستند نمایش دهند. به گفته گوگل، زمانی که کاربر از وب سایتی بازدید می کند که می خواهد محصولات خود را تبلیغ کند، یک مالک گروه ذینفع (مانند یک DSP که برای سایت کار می کند) می تواند از مرورگر کاربر بخواهد عضویت را برای گروه علاقه مند اضافه کند.

اوایل این ماه گزارش دادیم که Google AdSense قصد دارد آزمایش FLEDGE API خود را در 28 آگوست آغاز کند. اکنون به نظر می رسد که آنها آن را به روز یا بعد از 24 سپتامبر برمی گردانند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



منبع: https://searchengineland.com/google-adsense-fledge-api-testing-delayed-until-september-387569

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

در حال خاموش کردن دسترسی اگر علاقه ای به دسترسی FLEDGE به سایت های خود ندارید، می توانید آن را از طریق آن خاموش کنید سرصفحه خط مشی مجوز Chrome.

تاخیر یعنی چی زیاد نیست. هیچ تاثیری بر درآمد ناشر انتظار نمی رود. گوگل نیز می گوید مسدود کردن کنترل برای تبلیغات نمایشی متحرک اعمال نخواهد شد، به این معنی که تبلیغات متحرک ممکن است از طریق FLEDGE ارائه شود، حتی اگر کنترل مسدود کردن را فعال کرده باشید.

اطلاعیه را بخوانید. می توانید اطلاعیه کامل گوگل را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. کاربران AdSense که انتظار داشتند FLEDGE API را آزمایش کنند، اکنون یک ماه دیگر فرصت دارند تا آماده شوند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، همانطور که Google به سمت وجود بدون کوکی حرکت می کند، بازاریابی مجدد ممکن است به یک چالش تبدیل شود. تبلیغ کنندگان و ناشران AdSense باید در نظر بگیرند که چگونه این امر بر درآمد آنها تأثیر می گذارد.