درباره نویسنده

گوگل و مایکروسافت روز گذشته درآمدهای سه ماهه خود را منتشر کردند. هر دو شرکت امتیاز را از دست دادند و در برخی زمینه ها کوتاه آمدند، اما در اکثر موارد با توجه به شرایطی مانند جنگ در اوکراین (خروج خدماتشان از روسیه)، مسائل زنجیره تامین، عدم اطمینان اقتصادی و توقف استخدام ها ثابت هستند.
در اینجا چند نکته کلیدی آورده شده است:
- مجموع درآمد Alphabet 13 درصد افزایش سالانه به 69.7 میلیارد دلار (از 61.9 میلیارد دلار تا پایان سه ماهه دوم در سال 2021)
- درآمد تبلیغات گوگل 56.3 میلیارد دلار (در مقایسه با 50.4 دلار در سال 2021)
- درآمد یوتیوب 7.3 میلیارد دلار (5 درصد افزایش نسبت به 7 میلیارد دلار در سال 2021)، که پیش بینی 7.5 میلیارد دلاری تحلیلگران را نادیده گرفت.
- درآمد تبلیغات مایکروسافت به دلیل کاهش هزینه های تبلیغاتی حدود 100 میلیون دلار کاهش یافت
- درآمد لینکدین افزایش 26 درصدی (افزایش 29 درصدی در ارز ثابت)
روند جستجوی تابستان فیلیپ شیندلر، CBO، گوگل اضافه می کند که معاملات هتل در لحظه آخر و تعطیلات تابستانی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برندهای مسافرتی به استفاده از ابزارهای جدید برای ساده کردن فرآیندهای رزرو و رزرو ادامه دادند. خردهفروشانی که از یک استراتژی کامل همهکاناله از جمله استفاده از ویژگیهای کربساید و پیکاپ بهره میبرند، درآمد را تا 34 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دادند. شیندلر ادامه میدهد که جستجو برای “باز کردن در نزدیکی من” در سطح جهانی 8 برابر سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای “فروشگاههای طراح” 90 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، دسته بندی های پوشاک مانند لباس های زنانه و سایر مقوله های زیبایی مانند عطرها و رایحه ها مورد توجه قرار گرفتند.
به تماس گوش کن اگر به تماس کامل درآمد Alphabet علاقه مند هستید، می توانید گوش دهید اینجا. همچنین می توانید گزارش درآمد Alphabet را مشاهده کنید اینجاو گزارش مایکروسافت اینجا.
توسعه های جدید. ویژگیهای 3 بعدی AR نیز برای چند خردهفروش مانند Target و Wayfair در دسترس است و به مشتریان اجازه میدهد محصولات را در زندگی واقعی خرید کنند. علاوه بر این، فرمتهای تبلیغاتی جدید امکان جستجوی بصری بیشتر در مرور را فراهم میکنند. بیننده CTV 3.1 برابر موثرتر از تلویزیون معمولی است و بازارهای CTV به بازارهای LATAM و EMEA گسترش خواهند یافت. در نهایت، شیندر اشاره میکند که استراتژیهای قیف کامل در حال افزایش سرعت هستند و تبلیغکنندگانی که از آنها استفاده میکنند، ۸۰٪ دسترسی منحصربهفرد را در بین برندها و کمپینهای اکشن تجربه میکنند.
حداکثر عملکرد فکر نمیکردم بدون صحبت در مورد پرفورمنس مکس، از وضعیت درآمد خارج شویم. شیندلر اشاره کرد که پذیرش کمپین های Performance Max تا به امروز 5 برابر سال افزایش یافته است. اگرچه، ذکر نشده است که آیا این اعداد شامل حسابهایی هستند که به طور خودکار از Smart Shopping به PMax بهروزرسانی شدهاند یا خیر.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.