دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. محبوبیت Amazon Prime Day در حال افزایش است و با چنین حجم بالای ترافیک، زمان بسیار خوبی برای بازاریابان برای تبلیغات و بهینه سازی در پلتفرم برای حداکثر دسترسی است. برای کسانی که قبلاً در آمازون تبلیغ می کنند، ممکن است ارزش افزایش هزینه تبلیغات را داشته باشد. این رویداد دوسالانه به برندها این فرصت را میدهد که نه تنها روابط خود را با مشتریان فعلی تقویت کنند، بلکه مشتریان جدیدی را نیز جذب کنند، که به طور بالقوه میتواند به افزایش آگاهی از برند کمک کند و منجر به بازگشت سرمایه بالاتر شود.
شبکه های رسانه ای خرده فروشی نیروی جدیدی در این سال، شبکههای رسانه خردهفروشی (RMNs) نیز به بازدهی Prime Day کمک کردند. به گفته Salesforce، ترافیک ارجاع شده به وب سایت های خرده فروشی از RMN ها بیش از 70 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
Amazon Prime Day 2023 رکوردها را شکست و موفق ترین خرده فروش تا به امروز شد.
چه دسته هایی بیشترین افزایش فروش را گزارش کردند؟ افزایش هزینه ها در چندین دسته توسط Adobe گزارش شده است. در مقایسه با میانگین فروش روزانه در ماه ژوئن:
اعضای پرایم بیش از 375 میلیون محصول را در سراسر جهان عرضه کردند و بیش از 2.5 میلیارد دلار در معاملات تخفیف دار آمازون صرفه جویی کردند.
یافته های اضافی گزارش ادوبی آنالیتیکس علاوه بر شناسایی میزانی که مشتریان هزینه کردهاند، نحوه تغییر فرآیند خریدشان را نیز مشخص میکند:
چه تخفیف هایی ارائه شد؟ آمازون در تمام دسته بندی های سبد محصولات خود تخفیف هایی ارائه می دهد – اگرچه همه محصولات شامل نمی شوند:
گزارش تکمیلی در مورد این داستان از کریس وود.
منبع: https://searchengineland.com/amazon-prime-day-best-record-sales-429407
بر اساس داده های Adobe Analytics، این رویداد دو روزه که در 11 و 12 جولای برگزار شد، شاهد افزایش 6.1 درصدی هزینه های سال به سال در ایالات متحده بود و به 12.7 میلیارد دلار رسید.
روز بعدی آمازون پرایم کی است؟ آمازون هنوز تأیید نکرده است که آیا قطعاً دومین روز پرایم در سال جاری برگزار می شود یا خیر. با این حال، سال گذشته، علاوه بر میزبانی فروش دو روزه در ماه ژوئیه، آمازون نیز میزبان 11 و 12 اکتبر بود.
«روز پربازدید به یکی از بزرگترین لحظات تجارت الکترونیک در سال تبدیل شده است، زیرا مشتریان از تخفیفهای عمده تعدادی از خردهفروشان مختلف استفاده میکنند. Vivek Pandya، تحلیلگر ارشد در Adobe Digital Insights گفت: «هزینههای رکورددار به ما نشان میدهد که مصرفکنندگان از شکارچیان داخلی خود استفاده میکنند، دستههای خاصی مانند لوازم الکترونیکی و پوشاک را ذخیره میکنند، در حالی که تخفیفها همچنان زیاد است.»