نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد
آمازون در حال تنوع بخشیدن به تجارت تبلیغاتی رو به رشد خود است. تبلیغات آمازون در سال 2022 38 میلیارد دلار درآمد داشت. بزرگترین پیشنهاد آن این است که به بازرگانان اجازه می دهد در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند. سایر تلاش های تبلیغاتی آمازون عبارتند از:
پیوستن به مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی در جاهای دیگر، گوگل قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به گوگل ادز بیاورد و در حال حاضر در حال آزمایش راهی برای RSA ها را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید. و مایکروسافت به آزمایش تبلیغات در New Bing ادامه می دهد.
ممکن است به زودی تبلیغ کنندگان آمازون توانایی ایجاد تصاویر و دارایی های ویدئویی تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی به دست آورند.
درباره نویسنده
جدید در زمین موتورهای جستجو