آمازون قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی خود اضافه کند
انتشار: اردیبهشت 26، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

آمازون قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی خود اضافه کند

چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون موتور جستجوی محصولات است. این بدان معناست که برندها، بازاریابان و فروشندگان باید تحولات مربوط به جستجوی محصول آمازون را تماشا کنند، زیرا تغییرات می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه یافتن و خرید محصولات تأثیر بگذارد.

جزئیات شغل آمازون در جستجوی استعدادهای امیدوار کننده در مهندسی نرم افزار و بازاریابی جستجو است تا جستجو را دوباره تصور کند و تجربه ای یکپارچه در پلت فرم تجارت الکترونیک خود ایجاد کند. طبق فهرست آمازون:

  • "این یک تحول یک بار در نسل برای جستجو خواهد بود."

اختراع مجدد جستجوی آمازون طبق شرح وظایف، آمازون همچنین می خواهد «ابتکار جدیدی برای اولین بار در زمینه هوش مصنوعی ایجاد کند تا روش جستجوی خود را از طریق استفاده از تکنیک های یادگیری عمیق نسل بعدی در مقیاس بسیار بزرگ بازسازی و ابداع کند». بلومبرگ.

آمازون استخدام می کند – با هدف تبدیل هوش مصنوعی مولد به بخشی از تجربه جستجوی محصول خود.

آنچه آمازون می گوید. کری برتولینو، سخنگوی آمازون از صحبت با بلومبرگ خودداری کرد، اما در ایمیلی نوشت: «ما به طور قابل توجهی در حال سرمایه گذاری قابل توجهی در هوش مصنوعی مولد در تمام مشاغل خود هستیم.»

درست است. اخیراً گزارش داده ایم که چگونه آمازون بر روی ابزارهای هوش مصنوعی کار می کند تا ویدیوها و تصاویر را برای تبلیغ کنندگان تولید کند.



منبع: https://searchengineland.com/amazon-generative-ai-product-search-experience-424371