اختراع مجدد جستجوی آمازون طبق شرح وظایف، آمازون همچنین میخواهد «ابتکار جدیدی برای اولین بار در زمینه هوش مصنوعی ایجاد کند تا روش جستجوی خود را از طریق استفاده از تکنیکهای یادگیری عمیق نسل بعدی در مقیاس بسیار بزرگ بازسازی و ابداع کند». بلومبرگ.
جزئیات شغل آمازون در جستجوی استعدادهای امیدوار کننده در مهندسی نرم افزار و بازاریابی جستجو است تا جستجو را دوباره تصور کند و تجربه ای یکپارچه در پلت فرم تجارت الکترونیک خود ایجاد کند. طبق فهرست آمازون:
- “این یک تحول یک بار در نسل برای جستجو خواهد بود.”
درست است. اخیراً گزارش دادهایم که چگونه آمازون بر روی ابزارهای هوش مصنوعی کار میکند تا ویدیوها و تصاویر را برای تبلیغکنندگان تولید کند.
منبع: https://searchengineland.com/amazon-generative-ai-product-search-experience-424371
آنچه آمازون می گوید. کری برتولینو، سخنگوی آمازون از صحبت با بلومبرگ خودداری کرد، اما در ایمیلی نوشت: «ما به طور قابل توجهی در حال سرمایهگذاری قابل توجهی در هوش مصنوعی مولد در تمام مشاغل خود هستیم.»
آمازون استخدام می کند – با هدف تبدیل هوش مصنوعی مولد به بخشی از تجربه جستجوی محصول خود.
چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون موتور جستجوی محصولات است. این بدان معناست که برندها، بازاریابان و فروشندگان باید تحولات مربوط به جستجوی محصول آمازون را تماشا کنند، زیرا تغییرات می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه یافتن و خرید محصولات تأثیر بگذارد.