آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

گوگل با وجود شباهت بین این دو کلمه‌ کلیدی دو مجموعه کاملاً متفاوت از نتایج جستجو را نشان می‌دهد. نتیجه‌ی جستجوی گوگل در کلمه‌ی کلیدی «آشپزی ایرانی»، کلی غذای ایرانی است اما نتیجه‌ی «آموزش آشپزی ایرانی»، فیلم آموزشی ساخت غذا را به شما نمایش می‌دهد. این ابزار به شما سرعت بارگذاری صفحه را نمایش می‌دهد که یکی از فاکتورهای مهم رتبه‌بندی محسوب می‌شود. همواره باید به‌خاطر داشته باشید که هدف گوگل، رضایت کاربران است و بارگذاری طولانی مدتِ صفحه ممکن است باعث عدم رضایت کاربران شود. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید. حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم.

برای انتخاب درست عنوان و توضیحات متا در سایت‌های وردپرسی، استفاده از افزونه‌های سئو نظیر یوست و رنک مث امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت و بهینه سازی این عنوان و توضیحات متا را برای شما آسان خواهد کرد. لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی (Ranking Factor)، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند. حاصل این فرایند مشخص شدن رتبه صفحات مختلف از سایت‌های متفاوت برای یک کلیدواژه خواهد بود. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند. کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

  • بنابراین تفاوت زیادی بین بک لینک از صفحه ای که به 3 منبع لینک می دهد و بک لینک از صفحه ای که به 30 منبع لینک می دهد، وجود دارد.
  • همینطور بک لینک از پایین مقاله بهتر از بک لینک موجود در فوتر یا سایدبار است.
  • به طور کلی این موتور جستجو از رفتار کاربر در سطح وب متوجه می‌شود که وب سایت شما چقدر اعتبار دارد.
  • در لینک سازی‌های خارجی اهمیت بالاتری دارد، از این سایت‌ها می‌توانید با روش‌‌هایی مانند انجمن و دایرکتوری‌ها استفاده نمائید.

آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

برای پیدا کردن آن راهکار‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها می‌تواند شما را در سئو محتوا کمک کنند. اگر شما تمام کارهای مربوط به سئو داخلی را انجام دهید ولی برای محتواهای سایت کلمه کلیدی مشخص نکنید، باید گفت که تقریبا هیچکاری نکرده اید! کلمه کلیدی یکی از مهم ترین و پایه‌ای ترین مباحث در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته است که باید به آن بیش از هر چیز دیگر توجه داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت که در سئو تکنیکال پایه‌‌ای را برای نتیجه گرفتن از سئو داخلی و خارجی می‌سازیم.

از آنجا که هر موتور جستجو یک الگوریتم رتبه‌بندی متفاوت دارد، باید به الگوریتم‌های آنان توجه کنید. همه می‌دانیم که سهم گوگل در بازار 90.8٪ است، پس باید به جای الگوریتم‌های موتور جستجوی مانند یاهو و بینگ، الگوریتم گوگل را درک کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با هرآنچه لازم است راجع به بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو آشنا سازیم. سلام دوست عزیز
ایندکس شدن یک صفحه به معنی کسب رتبه در نتایج جستجو نیست.

محتوای خود را در featured snippet رنک‌بندی کنید.

از این رو می توان گفت که امروزه تولید محتوا و سئو برای افزایش رتبه سایت بسیارلازم و ضروری هستند. در ادامه آموزش سئو مقدتاتی تا پیشرفته توضیحاتی را برای انتشار یک محتوا باکیفیت و سئو شده بر اساس الگوریتم های گوگل را بیان می کنیم. کسب رتبه‌های بالاتر در کنار برندسازی، مشاهده مداوم سایت در نتایج برتر گوگل، پشتیبانی و پاسخگویی منظم، طراحی و دیزاین زیبای سایت از جمله مواردی هستند که می‌توانند به سرعت اعتماد کاربران را جلب کنند. سئو داخلی یا سئو درون صفحه به عناصر سئوی که در صفحه وب یا کد سایت اشاره دارد. نمونه‌هایی از سئوی داخلی شامل تولید محتوای متنی، سرفصل‌ها و تیترها، بهینه‌سازی تصویر، تگ‌های عنوان، توضیحات متا، داده‌های ساختاریافته، تولید محتوای تصویری موارد دیگر است.

Server-Side Rendering چیست و چطور کار می‌کند؟