دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
فراتر از آن:
این خیلی چیزهاست! احتمالاً موارد بیشتری برای اضافه کردن به لیست وجود دارد یا راههای ظریفی برای تقسیم کردن برخی از موارد به نقاط گلوله بیشتر وجود دارد.
این سوال احتمالاً می تواند – و باید – قبل از اینکه بپرسید چقدر طول می کشد مطرح شود. با این حال، گاهی اوقات تا چند ماه پس از سرمایه گذاری در سئو، اصلاً درخواست نمی شود.
با این حال، آنها باید بتوانند برخی مدلسازیها و پیشبینیها را بر اساس دادههای تاریخی، فعلی و فرصتطلبانه وبسایت و کسبوکار شما همراه با تحقیقات مخاطبان و رقبا انجام دهند.
دلیلی وجود ندارد که «شناور» باشید یا منتظر بهروزرسانیها یا نتایج باشید یا به این باور برسیم که باید به کسی اعتماد کنید که سئو را مدیریت کند و در نقطهای از مسیر، این کار به شکلی جادویی «انجام میشود».
با این حال، شما می توانید یک مسیر سودآور برای تلاش های سئو خود مشاهده کنید. چگونه؟ توسط:
موفقیت در سئو می تواند به اشکال مختلف باشد. بازگشت سرمایه همان چیزی است که ابتدا به ذهن می رسد.
اما لزومی ندارد که در حین نوشتن چک بنشینید و منتظر بمانید و ببینید.
اگر استراتژی، برنامه تاکتیکی و اهدافی را ندیده اید، باید آن را بخواهید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
سئو یک تعهد بلند مدت است که باید سرمایه گذاری در مقابل هزینه در نظر گرفته شود.
کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژیهای دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به عنوان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به عنوان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جهانی SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به عنوان معاون شهرها دعوت شد.
منبع: https://searchengineland.com/what-stakeholders-expect-seo-389400
این است نه تبلیغ می کند و انجام می دهد نه همان نوع اندازه گیری سریع بازگشت سرمایه را دارند.
متأسفانه من افراد زیادی را می شناسم که در مورد سئو شک دارند یا از آن صرف نظر کرده اند. این از این باور ناشی می شود که سئو کار نمی کند یا به ارائه دهندگان سئو نمی توان اعتماد کرد، بنابراین تلاش ارزش آن را ندارد.
درباره نویسنده