سئو زمان می برد. این یک رشته دراز مدت است که نیاز به تاکتیک های کوتاه مدت و اجرای مداوم دارد.
درباره نویسنده

با این حال، آنها باید بتوانند برخی مدلسازیها و پیشبینیها را بر اساس دادههای تاریخی، فعلی و فرصتطلبانه وبسایت و کسبوکار شما همراه با تحقیقات مخاطبان و رقبا انجام دهند.
سئو بزرگ است. قطعات متحرک زیادی وجود دارد. به زمان، پول و سطح پایه درک نیاز دارد تا:
- یاد بگیرید که چه چیزی به دست می آورید.
- بدانید که ROI امکان پذیر است.
- نقاط تصمیمی در مسیر داشته باشید که عینی باشد و بر اساس احساسات یا داده های ناقص نباشد.
سئو چقدر طول می کشد؟
اگر سرمایه گذاری کامل در هر منبع سئو (افراد و فناوری) به اضافه سایر زمینه هایی که مورد نیاز است (کپی، فناوری اطلاعات و غیره) را بدانید، می توانید تصویر بسیار خوبی از کل سرمایه گذاری پولی به دست آورید.
شما باید بتوانید به آنها برای رهبری استراتژی اعتماد کنید، شفاف باشید و خطوط ارتباطی باز در مورد اهداف و معیارهای بازگشت سرمایه داشته باشید و مطمئن شوید که هیچ کس غافلگیر نمی شود.
علائم هشدار دهنده چیست؟
جدید در زمین موتورهای جستجو
سئو یک بازی طولانی مدت است و نیاز به صبر دارد.
سئوی شما باید بتواند به شما با برخی از داده ها کمک کند:
- نقاط را با اطلاعات کسب و کار خود وصل کنید.
- تبدیل های احتمالی را محاسبه کنید.
- از طریق ریاضی کار کنید تا مطمئن شوید ROI بالقوه مثبت است و به طور کلی یک سرمایه گذاری تجاری خوب را ایجاد می کند.
موفقیت در سئو چگونه به نظر می رسد؟
انتظارات سئو عبارتند از:
- مدت زمانی که سئو طول می کشد.
- هزینه های سخت مرتبط با سرمایه گذاری در منابع SEO (داخلی یا خارجی / آژانس).
- هزینه های نرم مرتبط با سرمایه گذاری در منابع SEO.
- منابع غیر سئو مورد نیاز (کپی، UX، توسعه دهنده، فناوری اطلاعات، تاییدیه ها و غیره).
- سطح مشارکت مشتری/ذینفعان.
- چشم انداز رقابتی.
- حجم مخاطب
- فرصت ROI کلی.
پس از چند دهه در صنعت، من هنوز معتقدم که سئو برای دیدن نتایج به زمان نیاز دارد.
علائم هشدار دهنده بد سئو عبارتند از:
- ارتباط ضعیف.
- عدم شفافیت
- بدون گفتگو پیرامون استراتژی و اهداف.
فرض کنید با رتبه بندی موضوعات و اصطلاحات جدید، با محتوا و توانایی مناسب برای خدمت رسانی به آن مخاطب، فرصتی بزرگ برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض جدید قرار می گیرد و آنها را وادار به تبدیل شدن به یک سفر مشتری می کند. در آن صورت، می توان از آن برای انجام برخی از فرافکنی استفاده کرد.
فراتر از آن:
- عملکرد سئو چگونه بر سفر مشتری شما تأثیر می گذارد؟
- آیا آگاهی بیشتری ایجاد می کند یا جدید؟
- آیا مردم را به مرحله بعدی سوق می دهد؟
وعده هایی در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا نتایج مشخصی را مشاهده کنید، نباید انتظار یا داده شود. با این حال، متخصصان باتجربه سئو باید بتوانند بر اساس استراتژی، برنامه و فرآیندشان – که با اهداف شما مرتبط است – یا در چه نقاطی باید نقاط عطف خاصی را مشاهده کنید، انتظارات معقولی را به شما ارائه دهند.
با این حال، من مشتریان و مخاطبینی را نیز دیده ام که به آنها گفته شده بود منتظر بمانند و سئو را طولانی مدت نگاه کنند، سپس به هر حال سوخته می شوند.
بین صبور بودن و فقط صبر کردن تفاوت وجود دارد.
ممکن است همیشه مستقیماً به تبدیل منجر نشود. رهبری فکری و سایر جنبه های قرار گرفتن در معرض و درگیر شدن از ترافیک SEO می تواند بخشی از اهداف شما باشد و در معادله موفقیت ضروری باشد.
متأسفانه من افراد زیادی را می شناسم که در مورد سئو شک دارند یا از آن صرف نظر کرده اند. این از این باور ناشی می شود که سئو کار نمی کند یا به ارائه دهندگان سئو نمی توان اعتماد کرد، بنابراین تلاش ارزش آن را ندارد.
دلیلی وجود ندارد که «شناور» باشید یا منتظر بهروزرسانیها یا نتایج باشید یا به این باور برسیم که باید به کسی اعتماد کنید که سئو را مدیریت کند و در نقطهای از مسیر، این کار به شکلی جادویی «انجام میشود».
قبل از شروع یا تماس با شریک فعلی خود، این موارد را در نظر داشته باشید تا قبل از صرف وقت و دلار اضافی، هر گونه نگرانی را برطرف کنید.
همیشه انتظارات سئو را تنظیم و مدیریت کنید
فراتر از زمان، عوامل دیگر به مشارکت مشتری/آژانس سئو قوی – یا حتی منابع و تیم های داخلی – وارد می شوند تا اطمینان حاصل شود که انتظارات تعریف و مدیریت می شوند، بنابراین تلاش در نهایت موفقیت آمیز است.
چگونه انتظارات سئو را تعریف و مدیریت کنیم؟
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.