MarTech اخیراً نزدیک به 300 بازاریاب از برندهای سراسر ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد تا مهمترین چالش ها و استراتژی های آنها برای غلبه بر آنها را کشف کند. این نظرسنجی نشان داد که همسویی داخلی در ابتکارات ورود به بازار در سراسر بخشها مهمترین مانعی است که بازاریابان با آن روبرو هستند.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
به پانل ما بپیوندید تا درباره نحوه غلبه بر بزرگترین چالشهای بازاریابان و فناوری که برای رسیدن به نتایج به کار گرفتهاند بیشتر بدانید. شرکت کنندگان یک نسخه از گزارش را دریافت خواهند کرد.