این سخت ترین تشخیص در مصاحبه و در عین حال مهم ترین است. برخی افراد فقط برای انجام یک کار خاص ساخته شده اند.
جزئیاتی که آنها ارائه میکنند، سرنخهایی به دست میدهد که نشان میدهد یک فرد چقدر از آن منطقه خاص درک دارد.
پلتفرم ها و ابزارها به سرعت در حال پیشرفت هستند. به دست آوردن و حفظ گواهینامه ها یکی از راه هایی است که می توانید خودتان را وادار کنید تا آن دانش را تأیید کنید، تا کهنه نشود.
اگر CPC حساب شما شروع به افزایش کند یا رتبه شما یک شبه کاهش یابد، چه کاری انجام می دهید؟
من فکر می کنم شما باید ترکیبی از سه حوزه – سال تجربه، گواهینامه ها، و استعداد – را در زمینه آنچه به دنبال آن هستید و/یا جایی که در حرفه خود قرار دارید در نظر بگیرید.
حفظ این عناصر و حفظ تخصص موضوعی شما کلید رشد حرفه بازاریابی جستجوی شما خواهد بود.
می دانید که آیا دوست دارید وارد صفحات گسترده یا ابزارهای تجسم داده شوید.
کارشناسان موضوع با پیشرفت در حرفه خود تکامل می یابند.
این همه ما را مجبور میکند تا کل صنعت را بیاموزیم و به جلو ببریم، هر مسیری که در زمینه تخصص شما ممکن است باشد.
اما، فرض کنید با شخصی صحبت می کنید که حتی برای چند ماه در جستجوی پولی بوده است. سپس به اشتراک گذاری چنین اطلاعاتی تخصص موضوعی نیست. درک این موضوع مهم است زیرا ممکن است با پیشرفت شغلی، دیدگاه خود را از دست بدهید.
هیچ حق یا پاسخی برای این تصمیم وجود ندارد. تصویر زیر هنگام فکر کردن در مورد این نوع تصمیمات مفید است.
با این حال، هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، احساس کردند که در آن نقش ناکامل هستند. آنها از تخصص موضوع لذت نمی بردند. آنها قدردانی از انگیزه آنها نداشتند.
این برای هر مهارت دیگری نیز صادق است. شما نمی توانید استعداد آموزش دهید.
بسته به شرکتی که در آن کار می کنید، فرصت های رشد نشانگر خوبی از نوع دانش و مهارت های مورد نیاز خواهد بود.
به عنوان مثال، اگر با فردی ناآشنا با جستجوی پولی صحبت میکنید، توضیح نحوه عملکرد PPC میتواند به عنوان تخصص موضوعی در نظر گرفته شود.
شما این مزیت را دارید که موقعیت های بیشتری را می بینید و می دانید چگونه باید پاسخ دهید.
در نهایت، با توجه به سرعت تغییر و نوآوری در بازاریابی جستجو، باید همچنان یک حرفه ای باشید، آخرین وبلاگ ها را بخوانید و پلتفرم ها و نسخه های بتا جدید را آزمایش کنید.
نوع ساختار سازمانی سرنخ های خوبی در سطح عمق مهارت در هر رشته ای که برای پیشرفت شغلی شما مورد نیاز است، می دهد.
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا در حرفه بازاریابی جستجوی خود به عنوان یک متخصص موضوع حرکت کنید.
- تعریف تخصص موضوعی بر اساس نقش چیست.
- فکر کنید که چه چیزی هر روز به شما انگیزه می دهد.
- مشخص کنید که کسب و کار به چه چیزی بیشتر نیاز دارد.
- هیچ فشاری برای انطباق احساس نکنید.
- به یادگیری ادامه دهید.
تعریف تخصص موضوعی بر اساس نقش چیست
شما همچنین می توانید با سخت کوشی و مربیگری قوی، سطح استعداد خود را تکامل داده و به حداکثر برسانید. من افرادی را دیده ام که به اندازه برخی از همکارانشان با استعداد نیستند و همسالان خود را تحت فشار قرار می دهند.
آنها در عوض دنبال چیزی بودند که فکر می کردند می خواهند. اجتناب از این امر آسان نیست و در برخی موارد حتی ممکن است ارزش تلاش برای درک بهتر علایق خود را داشته باشد.
می توانید استدلال کنید که این اخلاق کاری بخشی از استعداد فرد است، اما با این وجود، یک عنصر کلیدی است. می توانید از ابزارهای موجود برای بهبود تخصص موضوعی خود استفاده کنید. این به معنای منابع آنلاین و شبکه اطراف شما (یا آن چیزی است که می سازید).
بسیاری از پلتفرم های بازاریابی جستجو راهی برای دریافت گواهینامه در آن مهارت، پلتفرم یا موضوع ارائه می دهند.
از سوی دیگر، اگر بخواهید گسترش بیشتری داشته باشید، چیزی که شما را به این نقطه رسانده است – تخصص موضوعی را از دست خواهید داد.
کارشناسان موضوع می توانند قبل از وقوع مشکل را ببینند و به راه هایی فکر کنند تا اهداف تجاری را با استراتژی ها و تاکتیک های موجود در یک پلت فرم خاص مرتبط کنند.
استعداد همچنین دارای بیشترین مقدار منطقه خاکستری است. این نیست که شما با استعداد هستید یا استعداد ندارید. هر جایگشت ممکن در دسترس است.
در اینجا چند نمونه گواهی وجود دارد که ارزش بررسی دارد:
استعداد
بازاریابی جستجو همچنان فضایی است که به سرعت در حال تحول است.
شما می توانید این گواهینامه ها را به یک کارفرما یا مشتری بالقوه ارائه دهید تا نشان دهید که کار سخت لازم برای دریافت گواهی در آن زمینه یا ابزار را انجام داده اید.
به عنوان مثال، برخی از شرکت ها دارای بخش جستجو هستند که شامل SEO و PPC است.
فراموش نکنید که هیچ فردی که متخصص موضوع است به تنهایی این کار را انجام نداده است. همیشه سیستمهای پشتیبانی وجود دارند که به افراد کمک میکنند منابع مناسب را بیابند، فرصتهای مناسب را به دست آورند، و او را به سمت بهبود حرفهشان سوق دهند.