اولاً، این فناوری در حال حاضر فقط برای مشاغل تجارت الکترونیک در دسترس است. در حالی که گزارش شده است که بیش از 90٪ از کاربران تجارت الکترونیک این را عرضه کرده اند، مشخص نیست چه زمانی فیس بوک این امکان را برای همه افراد خارج از تجارت الکترونیک در دسترس قرار می دهد.
علاوه بر این، سیستم به سابقه KPI در خلاقیت ها و هدف گذاری نیاز دارد، بنابراین نمی توانید آن را در یک حساب تبلیغاتی جدید اجرا کنید. کسی باید قبل از استقرار +Advantage آزمایشی انجام دهد تا مطمئن شود که برای موفقیت بهینه شده است.
بیش از 80 درصد از مشتریان تجارت الکترونیک ما در Advantage+ هستند و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) بسیار خوب بوده است.
یکی از معایب Advantage+ این است که شما نمی توانید هدف گذاری را تعریف کنید.
مدلهای جدید یادگیری ماشینی میتوانند به سرعت یاد بگیرند که کدام یک از خلاقیتها بر اساس جایی که در مسیر خرید هستند، در بین مشتریان طنینانداز میشود.
این سیستم تنوع بیشماری از تبلیغات را ایجاد میکند، ارزیابی میکند که چقدر با مخاطبان طنینانداز میشوند، و سپس بازار را با انواعی که بهترین عملکرد را دارند پر میکند.
کمپینهای خرید Advantage+ از اتوماسیون برای سادهسازی و بهینهسازی ارائه تبلیغات استفاده میکنند. این امر دسترسی مشاغل تجارت الکترونیک به افراد بیشتری را که احتمالاً محصولات آنها را خریداری می کنند، آسان تر می کند.
این به نتایج چشمگیر برای برخی از مارک ها منجر شده است، با گزینه ای برای تغییر خودکار متن و تصاویر.
نگرانی برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک
نگرانی دیگر این است که با Advantage+، کنترل را به پلتفرم می دهید. در حالی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تبلیغات را متحول کرده است، ضروری است که به این ابزارهای جدید با دوز سالمی از شک و تردید نزدیک شویم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.