آیا از پشته martech خود بیشترین بهره را می برید؟ در نظرسنجی جایگزینی 2023 شرکت کنید
منبع: https://searchengineland.com/take-2023-martech-replacement-survey-427581
ما می خواهیم بدانیم به چه نتایجی رسیده اید. آیا پشته موجود خود را تثبیت کرده اید؟ آیا با ابزارهای نویدبخش قمار کرده اید؟ آیا ممکن است دارایی های فناوری خود را کاهش دهید؟
اما ما به داده هایی نیاز داریم تا ببینیم آیا تصور ما درست است یا خیر. بنابراین لطفاً حدود سه دقیقه یا بیشتر وقت بگذارید تا نظرسنجی جایگزینی ما را تکمیل کنید و به ما اطلاع دهید که دنیای مارتک شما چگونه در حال تکامل است.
ما در مکان بسیار متفاوتی نسبت به یک سال پیش هستیم. جهان دوباره برای تجارت باز شد. بسیاری از مردم به محل کار بازگشتند. دیگر نیازی به انجام تقریباً همه چیز – از خرید تا معاشرت با دوستان – به صورت دیجیتالی نبود.
این بدان معنا نیست که ما محیط های دیجیتال چند وجهی خود را رها کرده ایم. ما متوجه شدیم که بسیاری از تجربیات مجازی به خوبی کار می کنند. با این حال، چیزی شبیه به کاهش سرعت در تحول دیجیتال (پس از شتاب دیوانهکننده سال 2020) وجود داشت که احتمالاً منجر به کاهش تعداد شرکتهای فناوری بازاریابی شد که شاید خیلی سریع رشد کرده بودند.
تحت محدودیت های بودجه و همچنین تحت فشار برای ایجاد رشد، رهبران عملیات بازاریابی و بازاریابی نگاهی دقیق به بازگشت سرمایه در راه حل های مارتک داشته اند.
اندازه گیری دما در پس زمینه عدم اطمینان اقتصادی، تصور ما این است که هنوز تشنگی برای نوآوری، کارایی فناوری پیشرفته و تصمیم گیری مبتنی بر داده با پشتیبانی بهتر وجود دارد. به هر حال، بازاریابان به سختی در به دست آوردن هوش مصنوعی مولد تردید کرده اند.
همه آنها در لیست بالاتر از هزینه بودند. چه چیزی، اگر چیزی تغییر کرده است؟
نیاز برای ویژگی های بهتر بررسی سال 2022 نشان داد که راه حل ها جایگزین شده اند تلاش برای ویژگی های بهتر، به خصوص:
- ادغام بهتر / API باز.
- قابلیت های داده بهبود یافته
- قابلیت اندازه گیری بازگشت سرمایه
- تجربه مشتری بهتر