آیا تیم SEO و PPC شما نیاز به ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد دارند؟

بر اساس تجربه من، حدود 20٪ از متخصصان سئو در برندها یا آژانس ها احتمالاً در تابستان امسال نیاز به ارتقاء مهارت خواهند داشت، اما حدود 80٪ به مهارت مجدد نیاز دارند. و احتمالاً زمان یک سازماندهی مجدد فرا رسیده است.

هنگامی که یک کارمند یاد می گیرد تا مجموعه مهارت های موجود خود را گسترش دهد، آن یادگیری به عنوان ارتقاء مهارت شناخته می شود. این مهارت های اضافی عملکرد کارگر را در نقش فعلی خود افزایش می دهد و به طور بالقوه آنها را در مسیر شغلی خود ارتقا می دهد.

بله، متوجه شدم که رید گفت: «همانطور که هوش مصنوعی مولد را به جستجو می‌آوریم، متعهد هستیم که به ارسال ترافیک ارزشمند به سایت‌ها در سراسر وب ادامه دهیم.»

خوشبختانه، GA4 چند کانال پیش‌فرض جدید دارد که به سئوکاران امکان می‌دهد عملکرد اجتماعی، ویدیوی ارگانیک و خرید ارگانیک و همچنین جستجوی ارگانیک را نظارت کنند. و کانال ارجاع همچنان به شما امکان می‌دهد ببینید چه کاربرانی از طریق پیوندهای غیر تبلیغاتی در سایت‌ها/برنامه‌های دیگر (به عنوان مثال، وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری) به سایت شما می‌رسند.

بنابراین، تقریباً 80٪ از متخصصان PPC برای استفاده از ظهور تجربه مولد جستجوی Google (SGE) به برخی مهارت‌ها نیاز دارند.

متوجه شوید که آیا اکثر متخصصان PPC شما به اولی نیاز دارند در حالی که بسیاری از متخصصان سئو شما به دومی نیاز دارند.

و این شامل عناوین چهار جلسه دیگر با موضوعات مرتبط مانند “بازی PPC خود با GPT را انقلابی کنید.”

خوب، شما قبلاً می‌دانید که هوش مصنوعی می‌تواند تولید دارایی را برای ارائه مرتبط‌ترین نسخه یک آگهی در کانال‌ها از طریق کمپین‌های اکشن حداکثر عملکرد، برنامه و ویدیو مقیاس‌بندی کند.

و بسیاری از برندها و آژانس ها باید ساختارهای سازمانی جدید را در نظر بگیرند.

بر اساس تجربه من، حدود 80٪ از متخصصان PPC در برندها یا آژانس ها احتمالاً در تابستان امسال نیاز به ارتقاء مهارت و حدود 20٪ به مهارت مجدد نیاز دارند.

به طور خلاصه، شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری، شما را آگاه و رقابتی نگه می دارد.

در این صورت، آنها همچنین باید به متخصصان PPC خود، کارگاه ها یا دوره های آموزشی ارتقاء مهارت ارائه دهند تا از فرصت های ارائه شده توسط مهاجرت به Google Analytics 4 (GA4) استفاده کنند.

همانطور که بنجامین فرانکلین در زمان امضای اعلامیه استقلال گفت: “ما باید همه با هم آویزان شویم، یا مطمئناً همه ما جداگانه آویزان خواهیم شد”.

بازاریابان و مدیران اجرایی در مرحله بعد چه باید بکنند؟

این مهارت های اضافی عملکرد یک کارگر را در نقش فعلی خود افزایش می دهد.

بنابراین، چرا تقریباً 20٪ از تیم PPC شما نیاز به مهارت مجدد دارند؟

فرض کنید برندها و آژانس ها می خواهند دو قدم جلوتر از رقبا باقی بمانند.

و این شامل یادگیری مهارت های جدید خارج از مجموعه مهارت های موجود مدیر PPC است.


اما چه در SMX Advanced شرکت کردید یا نه، وقت آن است که یک سوال متفاوت از خود بپرسید: “آیا تیم های SEO و PPC شما نیاز به ارتقا یا مهارت مجدد دارند؟”

ارتقاء مهارت و مهارت مجدد، تعریف شده است

به عنوان مثال، تیم‌های سئو، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای بقا یا حتی پیشرفت در زمانی که ویدیوها، تصاویر و پست‌های نوشتاری بلند و کوتاه در فیلتر چشم‌انداز ظاهر می‌شوند، باید یکپارچه شوند.

اکنون، برندها و آژانس‌ها ممکن است بخواهند کارمندان فعلی خود را تشویق کنند تا دوره‌های آنلاین رایگان موجود در گاراژ دیجیتال Google را بررسی کنند. برخی از دوره ها توسط Google و برخی دیگر از دانشگاه ها یا مؤسسات شریک آنها ارائه می شود.

«در هفته‌های آینده، وقتی چیزی را جستجو می‌کنید که ممکن است از تجربیات دیگران سود ببرد، ممکن است فیلتر چشم‌انداز را در بالای نتایج جستجو ببینید. روی فیلتر ضربه بزنید، و به طور انحصاری ویدیوها، تصاویر و پست های نوشتاری بلند و کوتاه را مشاهده خواهید کرد که افراد در تابلوهای گفتگو، سایت های پرسش و پاسخ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

چرا؟

برای مثال، اگر دارایی GA4 خود را به Google Ads، Display & Video 360، یا Search Ads 360 پیوند دهید، می‌توانید مخاطبان پیش‌بینی‌کننده GA4 را مجدداً جذب کنید – مانند «خریداران احتمالی 7 روزه» و «پیش‌بینی‌شده 28 روز خرج‌کننده». – با یک کمپین بازاریابی مجدد.

به علاوه، ایجاد حداقل یک ساختار گزارش خط نقطه‌ای با تیم روابط عمومی دیجیتال منطقی است.

چرا؟

خوب، پس از اینکه تا آنجا که می توانید در مورد هوش مصنوعی مولد و سایر موضوعات مرتبط یاد گرفتید، باید مدتی را نیز به تفاوت بین ارتقاء مهارت و مهارت مجدد کارکنان خود اختصاص دهید.

اگر به برنامه SMX Advanced که در 13 تا 14 ژوئن برگزار شد نگاهی انداختید، احتمالاً این روند را مشاهده کرده اید:

هی، این سازمان دهی خیلی دیر شده است. گوگل از زمان اعلام جستجوی جهانی در سال 2007، ویدئو، اخبار، تصاویر، نقشه ها و صفحات وب را با هم ترکیب کرده است.

بنابراین، سئو هنوز زنده است. و از زمان به‌روزرسانی پاندا در سال 2011، چندین به‌روزرسانی اصلی الگوریتم گوگل را پشت سر گذاشته است. بنابراین، باید از ظهور SGE در سال 2023 جان سالم به در ببرد.

و منبع اصلی درآمد گوگل تبلیغات است که حدود 80 درصد از کل درآمد شرکت را تشکیل می دهد.

همچنین به نقل از الکس کلمنته، مدیر عامل خدمات تحلیلی بازنگری هاروارد، که توضیح داد:

  • تیم‌های چند کارکردی باید فرهنگ آزمایش و یادگیری را پرورش دهند که در آن رهبران بتوانند به سرعت برنامه را تنظیم کنند، زمانی که نتایج آن‌طور که انتظار می‌رود به دست نیامد، یا آنچه را که کار می‌کند دو برابر کنند.»

در پستی با عنوان “از تجربیات دیگران با دیدگاه های بیشتر در مورد جستجو بیاموزیدلورن کلارک، مدیر محصول در جستجوی گوگل، گفت:

مطابق با آموزش لینکدین:

اما سئو باید بخشی از نمودار ون شود که شامل رشته‌های نزدیک به بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای حفظ یا بهبود رتبه‌بندی جستجو، افزایش ترافیک وب‌سایت و ایجاد تبدیل می‌شود.

هی فهمیدم بازاریابان و مدیران اجرایی در مهمترین رویدادهای صنعت خود شرکت کردند تا:

  • با روندهای صنعت به روز باشید.
  • محصولات و خدمات جدید را مشاهده کنید.
  • حفظ و ایجاد روابط.

اما راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی به زودی نقشی اساسی در توسعه خلاقانه ایفا خواهند کرد – از برنامه ریزی کمپین گرفته تا آزمایش خلاقانه و برنامه ریزی رسانه.

بازاریابان و مدیران اجرایی همچنین ممکن است بخواهند برای دریافت گواهینامه از یک موسسه معتبر به کارمندان خود بازپرداخت کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا 80 درصد از متخصصان سئو به مهارت مجدد نیاز دارند؟

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/seo-ppc-teams-upskilling-reskilling-428675

“AI” در عناوین 11 جلسه ظاهر می شود، از جمله “چگونه هوش مصنوعی مولد SEO را به عنوان یک حرفه تغییر می دهد.”

زیرا ادامه حیات گوگل در این دوره جدید جستجو به موفقیت یا حتی بقای SEO بستگی ندارد. بنابراین، بسیاری از سئوکاران باید مهارت های جدیدی را خارج از مجموعه مهارت های موجود خود بیاموزند.

به علاوه، تحقیق جدید توسط رند فیشکین از SparkToro دریافت، “بخش قابل توجهی از ترافیک ارجاع اجتماعی بدون داده های ارجاع مناسب و دقیق است و به اشتباه به عنوان “مستقیم” طبقه بندی می شود.” فیشکین اضافه می کند: “برای کسانی که در بازاریابی فعال رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند، توصیه می کنیم از آنها استفاده کنند URL های منحصر به فرد برای ردیابی فعالیت در تبلیغات اجتماعی.”

بنابراین، چه کاری باید انجام دهید؟

وقتی گوگل اعلام کردجستجوی سوپرشارژ با هوش مصنوعی مولدالیزابت رید، معاون رئیس و GM of Search، گفت: “در این تجربه مولد جدید، تبلیغات جستجو همچنان در جایگاه های تبلیغات اختصاصی در سراسر صفحه ظاهر می شوند.”

و شکی نیست که هوش مصنوعی مولد سئو را به عنوان یک حرفه تغییر می دهد و انقلابی در بازی PPC شما ایجاد می کند.

مهارت‌های مجدد کارکنان شامل یادگیری مهارت‌های جدید خارج از مجموعه مهارت‌های موجود کارگر است. این مهارت ها اغلب نزدیک به عملکرد فعلی خود هستند، اما ممکن است گاهی اوقات به طور کامل در مسیر متفاوتی قرار گیرند.

چرا 80 درصد از متخصصان PPC به ارتقاء مهارت نیاز دارند؟

در ژوئن 2023، Think with Google منتشر کردآیا بازاریابی شما موارد ضروری برای موفقیت با هوش مصنوعی را دارد؟” که شامل این خط بود:

بنابراین، اگر به ظهور هوش مصنوعی مولد نیاز باشد تا در نهایت بازاریابان و مدیران اجرایی تیم خود را بازسازی کنند، زمان آن فرا رسیده است.

برندها و آژانس ها 16 سال فرصت داشته اند تا همه افرادی را که در تولید محتوا مشارکت دارند در یک تیم قرار دهند.