خوشبختانه، GA4 چند کانال پیشفرض جدید دارد که به سئوکاران امکان میدهد عملکرد اجتماعی، ویدیوی ارگانیک و خرید ارگانیک و همچنین جستجوی ارگانیک را نظارت کنند. و کانال ارجاع همچنان به شما امکان میدهد ببینید چه کاربرانی از طریق پیوندهای غیر تبلیغاتی در سایتها/برنامههای دیگر (به عنوان مثال، وبلاگها، سایتهای خبری) به سایت شما میرسند.
و شکی نیست که هوش مصنوعی مولد سئو را به عنوان یک حرفه تغییر می دهد و انقلابی در بازی PPC شما ایجاد می کند.
بنابراین، اگر به ظهور هوش مصنوعی مولد نیاز باشد تا در نهایت بازاریابان و مدیران اجرایی تیم خود را بازسازی کنند، زمان آن فرا رسیده است.
مهارتهای مجدد کارکنان شامل یادگیری مهارتهای جدید خارج از مجموعه مهارتهای موجود کارگر است. این مهارت ها اغلب نزدیک به عملکرد فعلی خود هستند، اما ممکن است گاهی اوقات به طور کامل در مسیر متفاوتی قرار گیرند.
چرا 80 درصد از متخصصان PPC به ارتقاء مهارت نیاز دارند؟
به عنوان مثال، تیمهای سئو، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانههای اجتماعی برای بقا یا حتی پیشرفت در زمانی که ویدیوها، تصاویر و پستهای نوشتاری بلند و کوتاه در فیلتر چشمانداز ظاهر میشوند، باید یکپارچه شوند.
چرا؟
برندها و آژانس ها 16 سال فرصت داشته اند تا همه افرادی را که در تولید محتوا مشارکت دارند در یک تیم قرار دهند.
اکنون، برندها و آژانسها ممکن است بخواهند کارمندان فعلی خود را تشویق کنند تا دورههای آنلاین رایگان موجود در گاراژ دیجیتال Google را بررسی کنند. برخی از دوره ها توسط Google و برخی دیگر از دانشگاه ها یا مؤسسات شریک آنها ارائه می شود.
و این شامل عناوین چهار جلسه دیگر با موضوعات مرتبط مانند “بازی PPC خود با GPT را انقلابی کنید.”
به طور خلاصه، شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری، شما را آگاه و رقابتی نگه می دارد.
«در هفتههای آینده، وقتی چیزی را جستجو میکنید که ممکن است از تجربیات دیگران سود ببرد، ممکن است فیلتر چشمانداز را در بالای نتایج جستجو ببینید. روی فیلتر ضربه بزنید، و به طور انحصاری ویدیوها، تصاویر و پست های نوشتاری بلند و کوتاه را مشاهده خواهید کرد که افراد در تابلوهای گفتگو، سایت های پرسش و پاسخ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.
بازاریابان و مدیران اجرایی همچنین ممکن است بخواهند برای دریافت گواهینامه از یک موسسه معتبر به کارمندان خود بازپرداخت کنند.
و منبع اصلی درآمد گوگل تبلیغات است که حدود 80 درصد از کل درآمد شرکت را تشکیل می دهد.
بنابراین، تقریباً 80٪ از متخصصان PPC برای استفاده از ظهور تجربه مولد جستجوی Google (SGE) به برخی مهارتها نیاز دارند.
بله، متوجه شدم که رید گفت: «همانطور که هوش مصنوعی مولد را به جستجو میآوریم، متعهد هستیم که به ارسال ترافیک ارزشمند به سایتها در سراسر وب ادامه دهیم.»
چرا؟
در ژوئن 2023، Think with Google منتشر کردآیا بازاریابی شما موارد ضروری برای موفقیت با هوش مصنوعی را دارد؟” که شامل این خط بود:
- سیلوها می توانند کریپتونیت برای هوش مصنوعی باشند و توانایی آن را برای بهینه سازی و به حداکثر رساندن عملکرد محدود کنند.
همانطور که بنجامین فرانکلین در زمان امضای اعلامیه استقلال گفت: “ما باید همه با هم آویزان شویم، یا مطمئناً همه ما جداگانه آویزان خواهیم شد”.
بازاریابان و مدیران اجرایی در مرحله بعد چه باید بکنند؟
و این شامل یادگیری مهارت های جدید خارج از مجموعه مهارت های موجود مدیر PPC است.
چرا 80 درصد از متخصصان سئو به مهارت مجدد نیاز دارند؟
زیرا ادامه حیات گوگل در این دوره جدید جستجو به موفقیت یا حتی بقای SEO بستگی ندارد. بنابراین، بسیاری از سئوکاران باید مهارت های جدیدی را خارج از مجموعه مهارت های موجود خود بیاموزند.
بر اساس تجربه من، حدود 80٪ از متخصصان PPC در برندها یا آژانس ها احتمالاً در تابستان امسال نیاز به ارتقاء مهارت و حدود 20٪ به مهارت مجدد نیاز دارند.
همچنین به نقل از الکس کلمنته، مدیر عامل خدمات تحلیلی بازنگری هاروارد، که توضیح داد:
- تیمهای چند کارکردی باید فرهنگ آزمایش و یادگیری را پرورش دهند که در آن رهبران بتوانند به سرعت برنامه را تنظیم کنند، زمانی که نتایج آنطور که انتظار میرود به دست نیامد، یا آنچه را که کار میکند دو برابر کنند.»
بر اساس تجربه من، حدود 20٪ از متخصصان سئو در برندها یا آژانس ها احتمالاً در تابستان امسال نیاز به ارتقاء مهارت خواهند داشت، اما حدود 80٪ به مهارت مجدد نیاز دارند. و احتمالاً زمان یک سازماندهی مجدد فرا رسیده است.
متوجه شوید که آیا اکثر متخصصان PPC شما به اولی نیاز دارند در حالی که بسیاری از متخصصان سئو شما به دومی نیاز دارند.
بنابراین، سئو هنوز زنده است. و از زمان بهروزرسانی پاندا در سال 2011، چندین بهروزرسانی اصلی الگوریتم گوگل را پشت سر گذاشته است. بنابراین، باید از ظهور SGE در سال 2023 جان سالم به در ببرد.
اما چه در SMX Advanced شرکت کردید یا نه، وقت آن است که یک سوال متفاوت از خود بپرسید: “آیا تیم های SEO و PPC شما نیاز به ارتقا یا مهارت مجدد دارند؟”
ارتقاء مهارت و مهارت مجدد، تعریف شده است
هی، این سازمان دهی خیلی دیر شده است. گوگل از زمان اعلام جستجوی جهانی در سال 2007، ویدئو، اخبار، تصاویر، نقشه ها و صفحات وب را با هم ترکیب کرده است.
مطابق با آموزش لینکدین:
وقتی گوگل اعلام کردجستجوی سوپرشارژ با هوش مصنوعی مولدالیزابت رید، معاون رئیس و GM of Search، گفت: “در این تجربه مولد جدید، تبلیغات جستجو همچنان در جایگاه های تبلیغات اختصاصی در سراسر صفحه ظاهر می شوند.”
به علاوه، ایجاد حداقل یک ساختار گزارش خط نقطهای با تیم روابط عمومی دیجیتال منطقی است.
“AI” در عناوین 11 جلسه ظاهر می شود، از جمله “چگونه هوش مصنوعی مولد SEO را به عنوان یک حرفه تغییر می دهد.”
در این صورت، آنها همچنین باید به متخصصان PPC خود، کارگاه ها یا دوره های آموزشی ارتقاء مهارت ارائه دهند تا از فرصت های ارائه شده توسط مهاجرت به Google Analytics 4 (GA4) استفاده کنند.
به علاوه، تحقیق جدید توسط رند فیشکین از SparkToro دریافت، “بخش قابل توجهی از ترافیک ارجاع اجتماعی بدون داده های ارجاع مناسب و دقیق است و به اشتباه به عنوان “مستقیم” طبقه بندی می شود.” فیشکین اضافه می کند: “برای کسانی که در بازاریابی فعال رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند، توصیه می کنیم از آنها استفاده کنند URL های منحصر به فرد برای ردیابی فعالیت در تبلیغات اجتماعی.”
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/seo-ppc-teams-upskilling-reskilling-428675
اگر به برنامه SMX Advanced که در 13 تا 14 ژوئن برگزار شد نگاهی انداختید، احتمالاً این روند را مشاهده کرده اید:
و بسیاری از برندها و آژانس ها باید ساختارهای سازمانی جدید را در نظر بگیرند.
فرض کنید برندها و آژانس ها می خواهند دو قدم جلوتر از رقبا باقی بمانند.
این مهارت های اضافی عملکرد یک کارگر را در نقش فعلی خود افزایش می دهد.
بنابراین، چرا تقریباً 20٪ از تیم PPC شما نیاز به مهارت مجدد دارند؟
خوب، پس از اینکه تا آنجا که می توانید در مورد هوش مصنوعی مولد و سایر موضوعات مرتبط یاد گرفتید، باید مدتی را نیز به تفاوت بین ارتقاء مهارت و مهارت مجدد کارکنان خود اختصاص دهید.
هی فهمیدم بازاریابان و مدیران اجرایی در مهمترین رویدادهای صنعت خود شرکت کردند تا:
- با روندهای صنعت به روز باشید.
- محصولات و خدمات جدید را مشاهده کنید.
- حفظ و ایجاد روابط.
در پستی با عنوان “از تجربیات دیگران با دیدگاه های بیشتر در مورد جستجو بیاموزیدلورن کلارک، مدیر محصول در جستجوی گوگل، گفت:
هنگامی که یک کارمند یاد می گیرد تا مجموعه مهارت های موجود خود را گسترش دهد، آن یادگیری به عنوان ارتقاء مهارت شناخته می شود. این مهارت های اضافی عملکرد کارگر را در نقش فعلی خود افزایش می دهد و به طور بالقوه آنها را در مسیر شغلی خود ارتقا می دهد.
بنابراین، چه کاری باید انجام دهید؟
اما راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی به زودی نقشی اساسی در توسعه خلاقانه ایفا خواهند کرد – از برنامه ریزی کمپین گرفته تا آزمایش خلاقانه و برنامه ریزی رسانه.
اما سئو باید بخشی از نمودار ون شود که شامل رشتههای نزدیک به بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانههای اجتماعی برای حفظ یا بهبود رتبهبندی جستجو، افزایش ترافیک وبسایت و ایجاد تبدیل میشود.