آیا قصد دارید در سال آینده در رویدادهای حضوری شرکت کنید؟

دلم برای رویدادهای حضوری تنگ شده است. من از اواخر سال 2019 به کنفرانس بازاریابی جستجو نرفته ام.

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله‌ای را برای این برند رهبری می‌کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصص‌اش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/event-participation-index-387050

پس چه احساسی نسبت به بازگشت به رویدادهای حضوری دارید؟

امسال، شاهد بازگشت کنفرانس‌های بازاریابی حضوری (و همچنین رویدادهای ترکیبی) بودیم – و سطح حضور قطعاً به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است.

اما به همان اندازه که دلم برای رویدادهای حضوری تنگ می‌شود، مطمئن نیستم که آماده بازگشت به کنفرانس‌های دنیای واقعی هستم یا خیر. از این گذشته، رویداد رایگان SMX Advanced ما در ماه ژوئن 100٪ آنلاین بود – و امتیازات کاملاً شگفت انگیزی را از بیش از 8000 بازاریاب جستجویی که در آن شرکت کردند به دست آورد.

برای پاسخ به نظرسنجی ما اینجا را کلیک کنید.


لطفاً در این نظرسنجی سریع و 3 دقیقه‌ای شرکت کنید و به ما بگویید که در مورد شرکت در کنفرانس‌ها در ماه‌های باقی‌مانده سال جاری و نیمه اول سال 2023 چه احساسی دارید. نتایج را در چند هفته آینده منتشر خواهیم کرد.

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

انواع اخیر کووید باعث افزایش شدید موارد در سراسر کشور شده است. در واقع، خانواده من به تازگی از COVID بهبود یافته اند – و بسیاری از دوستان و همکاران صنعتی من در هفته های اخیر به این بیماری مبتلا شده اند.