یکی از کارمندان سابق CNET میگوید که Red Ventures از فناوری خودکار برای محتوا استفاده میکرده است. آنها می گویند ابزاری به نام Wordsmith – که در داخل به دلیل استفاده از آن در داستان های وام مسکن با نام مستعار “Mortgotron” شناخته می شود – حداقل یک سال و نیم مورد استفاده قرار گرفته است.
داستانهای هوش مصنوعی CNET در مرکز بحثها، نمونههای ساده این استراتژی هستند: آیا میتوانید یک کارت هدیه با کارت اعتباری بخرید؟ و “Zelle چیست و چگونه کار می کند؟” بدیهی است که برای رتبه بندی بالا در جستجوهای آن موضوعات طراحی شده اند. مانند CNET، Bankrate و CreditCards.com نیز مقالاتی با هوش مصنوعی درباره کارتهای اعتباری منتشر کردهاند که در آن آگهیهایی برای باز کردن کارتها وجود دارد.»
اما مقالات ربات منتشر شده در CNET نیازی به “خوب بودن” ندارند – آنها باید در جستجوهای گوگل رتبه بالایی داشته باشند تا افراد زیادی آنها را باز کنند و روی پیوندهای بازاریابی وابسته سودمندی که در آنها وجود دارد کلیک کنند.”
این مقاله در ادامه توضیح میدهد که چگونه این سایتها تلاش میکنند در فضای کارت اعتباری رتبه خوبی کسب کنند و این ترافیک را به کلیک برای درآمدهای وابسته تبدیل کنند. این مقاله توضیح میدهد: «Red Ventures جایگاه مهمی در کارتهای اعتباری و سایر محصولات مالی پیدا کرده است.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.