آیا Reddit حتی یک سیاست تبلیغاتی دارد؟


مطالعه ای که توسط دم بازاریابی و یک API به نام Pushshift به یافته‌های بسیار عجیبی در مورد اینکه کدام subreddit‌ها تبلیغات را مجاز می‌دانند و کدام‌ها نه، منجر شد.

یافته ها. نتایج بر اساس API است که داده‌های 2500 محبوب‌ترین ساب‌ردیت را استخراج می‌کند. آنها نشان می‌دهند که علیرغم تلاش در دهه گذشته برای رسیدگی به نگرانی‌های ایمنی برند، رویکرد واقعی آنها محتاطانه‌تر است، که باعث می‌شود پلتفرم غیرقابل پیش‌بینی و ناسازگار به نظر برسد.

جایی که Reddit اجازه تبلیغات را نمی دهد. اینها زیرگروه‌های محبوبی هستند که Reddit در آن‌ها اجازه تبلیغات را نمی‌دهد.

  • r/mileycyrus
  • r/sights
  • r/daftpunk
  • r/floridaman
  • r/sights
  • r/mdma
  • ر/اسلام
  • r/اسرائیل
  • r/فلفل قرمز
  • r/ افسردگی
  • r/archerfx (یک انجمن اختصاص داده شده به یک برنامه تلویزیونی انیمیشن محبوب)
  • r/shall
  • r/ ترک سیگار

جایی که Reddit اجازه تبلیغات را می دهد. برخی از زیرمجموعه هایی که مجاز به اجرای تبلیغات بودند، موضوعات سیاسی و مشروبات الکلی را شامل می شدند.

  • r/الکل
  • r/crypto
  • ر/دین
  • ر/سیاست
  • r/سیاست خنثی
  • r/ukpolitics
  • r/canadianpolitics

برخی از تبلیغات به اندازه کافی عجیب، این subreddit ها به عنوان برچسب گذاری شدند گاهی اجازه دادن به تبلیغات

  • ر/سیاست آمریکا
  • ر/سیاست بین الملل
  • ر/لیبرال
  • r/محافظه کار

آنچه ردیت می گوید. آماندا جرالدو، سخنگوی ردیت، گفت که هر ساب ردیت جدید با عنوان no_ads شناخته می‌شود تا زمانی که “بازبینی دستی انسانی” انجام شود تا مطمئن شود که آیا آن را ایمن می‌دانند یا خیر. او همچنین گفت که ساب‌ردیت‌هایی که به‌عنوان some_ads برچسب‌گذاری شده‌اند، از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند که «تبلیغات را انتخاب کنند یا انصراف دهند» و «موجودی گسترده‌شده» در نظر گرفته می‌شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. انتظار می رود Reddit تا سال 2023 از 522 میلیون دلار در تبلیغات فراتر رود. برای چشم انداز، انتظار می رود توییتر امسال 5.58 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. حتی اگر پلتفرم‌های تبلیغاتی در انتهای طیف کوچک‌تری قرار دارند، هنوز پتانسیل‌های مثبت زیادی وجود دارد. اگر تبلیغ‌کننده‌ای هستید که به دنبال اجرای تبلیغات در Reddit هستید، از جایی که ممکن است تبلیغات شما مجاز باشد یا ممکن است مجاز نباشد، آگاه باشید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/does-reddit-even-have-an-ads-policy-386661