نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد
تبلیغات گوگل ابزارهای مولد هوش مصنوعی که توسط PalM 2 پشتیبانی می شوند، به تبلیغ کنندگان در ایجاد دارایی های رسانه ای کمک می کنند. CNBC بر اساس اسناد داخلی Google گزارش شده است. متأسفانه، این جزئیات به همان اندازه است که ما در حال حاضر می دانیم.
چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون و متا همچنین در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد برای تبلیغ کنندگان هستند یا به زودی آزمایش خواهند کرد. ادغام هوش مصنوعی مولد گوگل ارزش آزمایش را دارد تا ببینیم آیا به بهبود عملکرد کمک می کند - به خصوص با کاهش نرخ تبدیل و افزایش CPL.
یوتیوب. به گزارش CNBC:
قبلاً گزارش داده بودیم که هوش مصنوعی مولد به Google Ads می آید. با این حال، به نظر می رسد که بیشتر در مورد «ترکیب مجدد» دارایی های موجود در تبلیغات است، در حالی که این گزارش بیشتر درباره Google است که واقعاً آن دارایی ها را ایجاد می کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
آیا این سه شنبه بیشتر یاد خواهیم گرفت؟ امسال Google Marketing Live در 23 می برگزار می شود. ما انتظار داریم که این رویداد برای اطلاعیه های هوش مصنوعی سنگین باشد. آیا این یا سایر راه حل های هوش مصنوعی می توانند هفته آینده به طور رسمی معرفی شوند؟ ما تمام اخبار این رویداد را تماشا و گزارش خواهیم کرد.
تبلیغ کنندگان و سازندگان یوتیوب ممکن است از راه حل های هوش مصنوعی جدیدی که گوگل بر روی آن کار می کند بهره مند شوند.