تبلیغات گوگل ابزارهای مولد هوش مصنوعی که توسط PalM 2 پشتیبانی میشوند، به تبلیغکنندگان در ایجاد داراییهای رسانهای کمک میکنند. CNBC بر اساس اسناد داخلی Google گزارش شده است. متأسفانه، این جزئیات به همان اندازه است که ما در حال حاضر می دانیم.
چرا ما اهمیت می دهیم. آمازون و متا همچنین در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد برای تبلیغکنندگان هستند یا به زودی آزمایش خواهند کرد. ادغام هوش مصنوعی مولد گوگل ارزش آزمایش را دارد تا ببینیم آیا به بهبود عملکرد کمک می کند – به خصوص با کاهش نرخ تبدیل و افزایش CPL.
یوتیوب. به گزارش CNBC:
قبلاً گزارش داده بودیم که هوش مصنوعی مولد به Google Ads می آید. با این حال، به نظر میرسد که بیشتر در مورد «ترکیب مجدد» داراییهای موجود در تبلیغات است، در حالی که این گزارش بیشتر درباره Google است که واقعاً آن داراییها را ایجاد میکند.
جدید در زمین موتورهای جستجو