بهترین شیوه ها گوگل پنج روش برتر را برای اطمینان از اینکه تبلیغکنندگان از کمپینهای حداکثر عملکرد خود بیشترین بهره را میبرند، ارائه میکند.
- استفاده کنید برنامه ریز عملکرد برای برنامه ریزی بودجه و دارایی های تعطیلات و ارزیابی اینکه چگونه تغییرات بودجه می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد.
- کمپین های تعطیلات خود را 2 تا 3 هفته قبل شروع کنید، سپس خلاقیت را تازه کنید تا بیشتر روی اهداف خاص در مقابل تبلیغات فروشگاهی عمومی تمرکز کنید.
- برای هر عمل تبدیل یک مقدار تنظیم کنید. به عنوان مثال، یک کلیک «تماس تلفنی» 3 دلار، «پر کردن فرم» به ارزش 5 دلار، و «بازدید از فروشگاه» می تواند 10 دلار ارزش داشته باشد.
- برای هر گروه دارایی یک فراخوان برای اقدام تنظیم کنید. (در حالی که کمپینهای محلی از چندین تماس سفارشی برای هر گروه تبلیغاتی پشتیبانی میکنند، کمپینهای Performance Max از یک تماس برای اقدام از پیش تعریفشده برای هر گروه دارایی پشتیبانی میکنند. در طول ارتقا، حداکثر پنج تماس برای اقدام مشتری بهعنوان فقط خواندنی در Performance Max ارتقا یافته و پشتیبانی میشود.)
- زمانبندی تبلیغات و/یا هدفگذاری جغرافیایی را خاموش کنید
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.