ابزار ارتقا خودکار Google Performance Max برای کمپین های محلی اکنون در دسترس است


گوگل به تازگی ابزار ارتقای خود Performance Max را برای کمپین های خرید هوشمند و محلی معرفی کرده است.

چگونه خود را ارتقا دهیم. می‌توانید با پیمایش به اعلان موجود در داشبورد تبلیغات، صفحه توصیه‌ها یا صفحه کمپین، کمپین‌های خرید هوشمند و محلی خود را ارتقا دهید.

حفظ داده های تاریخی زمانی که کمپین‌های شما خود به‌روزرسانی می‌شوند، تمام عملکرد کمپین‌های قبلی از کمپین‌های قبلی‌تان ادامه می‌یابد و نیازی به بازگشت به مرحله یادگیری ترسناک را از بین می‌برد. تنظیمات کمپین مانند بودجه، خلاقیت ها، اهداف و استراتژی پیشنهاد نیز ادامه خواهد داشت.

ارتقاء خودکار در راه است. ابزار ارتقای خود برای همه تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط در دسترس است و تا پایان ماه اوت و تا سپتامبر ادامه خواهد داشت. گوگل توصیه می‌کند از ابزار ارتقای خود برای ارتقای کمپین‌های خود در اسرع وقت، «قبل از فصل تعطیلات» استفاده کنید.

اگر کمپین‌های شما واجد شرایط ارتقای خود نباشند و در مورد به‌روزرسانی خودکار به شما اطلاع داده نشود، کمپین‌های محلی شما تا سال 2023 به حداکثر عملکرد ارتقا داده نمی‌شوند. اگر به ابزار ارتقای خود دسترسی دارید و کمپین‌های خود را تا سال 2023 ارتقا ندهید. در پایان سپتامبر، تا زمانی که ارتقای خودکار در سال 2023 آغاز شود، همچنان به ابزار ارتقای خود دسترسی خواهید داشت.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چه اتفاقی برای کمپین های قدیمی می افتد. پس از ارتقاء به حداکثر عملکرد، کمپین های محلی قبلی شما روی وضعیت «حذف شده» تنظیم می شوند. هنگامی که کمپین‌هایتان به‌طور خودکار ارتقا پیدا می‌کنند، نمی‌توانید این کمپین‌ها را ویرایش یا دوباره فعال کنید یا کمپین‌های محلی جدید ایجاد کنید. داده‌های تاریخی همچنان از صفحه کمپین‌ها یا صفحه نمای کلی در Google Ads در دسترس خواهند بود.

بهترین شیوه ها گوگل پنج روش برتر را برای اطمینان از اینکه تبلیغ‌کنندگان از کمپین‌های حداکثر عملکرد خود بیشترین بهره را می‌برند، ارائه می‌کند.

  1. استفاده کنید برنامه ریز عملکرد برای برنامه ریزی بودجه و دارایی های تعطیلات و ارزیابی اینکه چگونه تغییرات بودجه می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد.
  2. کمپین های تعطیلات خود را 2 تا 3 هفته قبل شروع کنید، سپس خلاقیت را تازه کنید تا بیشتر روی اهداف خاص در مقابل تبلیغات فروشگاهی عمومی تمرکز کنید.
  3. برای هر عمل تبدیل یک مقدار تنظیم کنید. به عنوان مثال، یک کلیک «تماس تلفنی» 3 دلار، «پر کردن فرم» به ارزش 5 دلار، و «بازدید از فروشگاه» می تواند 10 دلار ارزش داشته باشد.
  4. برای هر گروه دارایی یک فراخوان برای اقدام تنظیم کنید. (در حالی که کمپین‌های محلی از چندین تماس سفارشی برای هر گروه تبلیغاتی پشتیبانی می‌کنند، کمپین‌های Performance Max از یک تماس برای اقدام از پیش تعریف‌شده برای هر گروه دارایی پشتیبانی می‌کنند. در طول ارتقا، حداکثر پنج تماس برای اقدام مشتری به‌عنوان فقط خواندنی در Performance Max ارتقا یافته و پشتیبانی می‌شود.)
  5. زمان‌بندی تبلیغات و/یا هدف‌گذاری جغرافیایی را خاموش کنید

سند راهنمای Google Ads را بخوانید. می‌توانید درباره به‌روزرسانی‌های خودکار و خودکار بیشتر بدانید و سند راهنمای کامل را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. به روز رسانی خودکار برای کسی جالب نیست. اگر در حال اجرای یک کمپین خرید هوشمند یا محلی هستید و واجد شرایط مهاجرت به Performance Max هستید، باید در اسرع وقت این کار را انجام دهید. منتظر ماندن تا فصل تعطیلات می‌تواند شما را در وضعیت بدی قرار دهد، اگر آن‌ها اجرای برنامه را متوقف کنند. خیلی بهتر است که کمپین ها را بر اساس شرایط خود به روز کنید تا در صورت نیاز زمان داشته باشید تا تنظیمات را انجام دهید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-performance-max-self-upgrade-tool-for-local-campaigns-is-now-available-387443