جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تبلیغکنندگان منابع برش و ویرایش را در اختیار کسبوکارهای بزرگتر نداشته باشند، میتوانند از ابزار جدید برای ایجاد سریع تبلیغات باپر استفاده کنند. این ویژگی جدید همچنین به شما امکان میدهد چندین آگهی را بسیار سریعتر آزمایش کنید، زیرا همه ویدیوهای ایجاد شده در کتابخانه دارایی در دسترس خواهند بود.
(های) جدید نیست. این ابزار برای اولین بار در سال 2019 با نام Bumper Machine معرفی شد و گوگل میگوید که از آن زمان به بعد «به صدها برند کمک کرده است تا با ایجاد بدون زحمت تبلیغات بامپر 6 ثانیهای، دسترسی، فرکانس و کارایی بیشتری داشته باشند. با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته که میتواند کلیپها را برای انطباق با فرمتهای کوتاهتر و رابط کاربری با قابلیتهای ویرایش بصریتر، بهتر انتخاب کند، در بتای Bumper Machine از بسیاری جهات بهبود یافته است.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/youtube-trim-video-tool-turns-videos-into-6-second-bumper-ads-389114
تو عمیق تر در مورد ابزار تریم جدید بیشتر بیاموزید مرکز راهنمایی Google Ads.
ابزار جدید ویدیوی برش از یوتیوب ویدیوهای شما را به ویدیوهای 6 ثانیه ای تبدیل می کند که می توانید از آنها برای تبلیغات بامپر استفاده کنید. چقدر راحت!
یادگیری ماشینی دوباره ضربه می زند. ابزار جدید اکنون به صورت جهانی در Google Ads در دسترس است و ایجاد تبلیغات بامپر را برای تبلیغکنندگان آسان میکند. گوگل میگوید این ابزار توسط یک مدل یادگیری ماشینی طراحی شده است که صحنههای مهم و عناصر برند را از ویدیوی اصلی شناسایی میکند و آنها را برای فرمتهای کوتاهتر تطبیق میدهد.