ابزار Pinterest Trends با یک API جدید برای تبدیل در حال گسترش است


API جدید Pinterest برای تبدیل به تبلیغ‌کنندگان دید کاملی از عملکرد کمپین خود و همچنین اقداماتی که مخاطبان در سایت خود انجام داده‌اند، می‌دهد و با شریک مدیریت برچسب Google Tag Manager و شریک تجاری Shopify ادغام می‌شود.

ابزار Pinterest Trends. Pinterest در حال گسترش قابلیت‌های Trends Tool خود است که در سال 2019 منتشر شد تا به تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان کمک کند تا بینش عمیق‌تری در مورد رفتار کاربران Pinterest کسب کنند و از آن اطلاعات در برنامه‌ریزی کمپین‌های خود استفاده کنند.

به روز رسانی های جدید. به‌روزرسانی‌های New Trends Tool نیز شامل سه ویژگی جدید است:

  • ویجتی در صفحه اصلی Pinterest Trends که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد ببینند در 90 روز گذشته کاربران و دنبال‌کنندگان درگیر آن‌ها چه روندی داشته‌اند.
  • روندها بر اساس جمعیت، مکان، زمان و موضوع فیلتر شده اند
  • و انواع روندهای جدید، از جمله روندهای فصلی، برای کمک به برندها برای هماهنگی بهتر محتوا و تقویم بازاریابی خود با زمان هایی که کاربران بیشترین درگیر شدن با آن موضوعات خاص را دارند.

پذیرندگان اولیه API پینترست همچنین گفت که صدها تبلیغ‌کننده در سراسر جهان قبلاً راه‌حل بدون برچسب و سرور به سرور را پیاده‌سازی کرده‌اند و نتایج اولیه شامل بهبود 14 درصدی در CPA به‌طور میانگین برای کمپین‌های CPM بهینه‌شده در هنگام استفاده از API برای تبدیل و برچسب‌ها، در مقایسه با برچسب‌ها بود. و افزایش متوسط ​​36 درصدی در حجم تبدیل منتسب تحت شرایط مشابه.

اگرچه API جدید اغلب برای اقدامات با قیف پایین‌تر مانند پرداخت‌ها استفاده می‌شد، اما در اقدامات کامل قیف مانند بازدید از صفحه و افزودن به سبد خرید نیز شاهد موفقیت هستند.

آنچه پینترست می گوید.

پینترست به طور منحصر به فردی در تقاطع اکتشاف و تجارت، جایی که الهام با هدف ملاقات می کند، قرار دارد. ما در پلتفرم تبلیغاتی خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا به کسب‌وکارها در سراسر جهان کمک کنیم تا به اهداف خود برسند و در هر مرحله از چرخه عمر کمپین با مشتریان متمایل ارتباط برقرار کنند.»

بیل واتکینز، مدیر ارشد درآمد Pinterest

چرا ما اهمیت می دهیم. API و ویژگی‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که روندها، آنچه کاربران با آن درگیر هستند، و کمپین‌های آینده (و تعطیلات) آنها را مشاهده و پیش‌بینی کنند. آنها همچنین به تبلیغ‌کنندگان نگاهی عمیق‌تر به داده‌های تبدیل و ابزارهای کشف اضافی برای مخاطبان خود می‌دهند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/the-pinterest-trends-tool-is-expanding-with-a-new-api-for-conversions-388769