ابزار Pinterest Trends با یک API جدید برای تبدیل در حال گسترش است

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/the-pinterest-trends-tool-is-expanding-with-a-new-api-for-conversions-388769

API جدید Pinterest برای تبدیل به تبلیغ‌کنندگان دید کاملی از عملکرد کمپین خود و همچنین اقداماتی که مخاطبان در سایت خود انجام داده‌اند، می‌دهد و با شریک مدیریت برچسب Google Tag Manager و شریک تجاری Shopify ادغام می‌شود.

ابزار Pinterest Trends. Pinterest در حال گسترش قابلیت‌های Trends Tool خود است که در سال 2019 منتشر شد تا به تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان کمک کند تا بینش عمیق‌تری در مورد رفتار کاربران Pinterest کسب کنند و از آن اطلاعات در برنامه‌ریزی کمپین‌های خود استفاده کنند.

آنچه پینترست می گوید.

اگرچه API جدید اغلب برای اقدامات با قیف پایین‌تر مانند پرداخت‌ها استفاده می‌شد، اما در اقدامات کامل قیف مانند بازدید از صفحه و افزودن به سبد خرید نیز شاهد موفقیت هستند.

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

پذیرندگان اولیه API پینترست همچنین گفت که صدها تبلیغ‌کننده در سراسر جهان قبلاً راه‌حل بدون برچسب و سرور به سرور را پیاده‌سازی کرده‌اند و نتایج اولیه شامل بهبود 14 درصدی در CPA به‌طور میانگین برای کمپین‌های CPM بهینه‌شده در هنگام استفاده از API برای تبدیل و برچسب‌ها، در مقایسه با برچسب‌ها بود. و افزایش متوسط ​​36 درصدی در حجم تبدیل منتسب تحت شرایط مشابه.

پینترست به طور منحصر به فردی در تقاطع اکتشاف و تجارت، جایی که الهام با هدف ملاقات می کند، قرار دارد. ما در پلتفرم تبلیغاتی خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا به کسب‌وکارها در سراسر جهان کمک کنیم تا به اهداف خود برسند و در هر مرحله از چرخه عمر کمپین با مشتریان متمایل ارتباط برقرار کنند.»

بیل واتکینز، مدیر ارشد درآمد Pinterest

به روز رسانی های جدید. به‌روزرسانی‌های New Trends Tool نیز شامل سه ویژگی جدید است:

چرا ما اهمیت می دهیم. API و ویژگی‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که روندها، آنچه کاربران با آن درگیر هستند، و کمپین‌های آینده (و تعطیلات) آنها را مشاهده و پیش‌بینی کنند. آنها همچنین به تبلیغ‌کنندگان نگاهی عمیق‌تر به داده‌های تبدیل و ابزارهای کشف اضافی برای مخاطبان خود می‌دهند.