نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/hour-and-date-dimensions-now-available-in-ga4-389339
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
کاری که ابعاد انجام می دهند. گوگل می گوید می توانید از این ابعاد برای پاسخ سریع به سوالاتی مانند:
تو عمیق تر درباره ابعاد تجزیه و تحلیل بیشتر بیاموزید اینجا.
ابعاد جدید توضیح ابعاد جدید در زیر آمده است:
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان میتوانند اطلاعات بیشتری درباره رویدادهای خود ببینند تا بتوانند کمپینهای خود را بهتر بهینه کنند. از ابعاد برای دیدن تاریخ و ساعتی که رویداد شما کلیک ها، تبدیل ها یا هر نام رویداد دیگری که مشخص شده است را مشاهده کنید.
گوگل به تازگی ابعاد ساعت و تاریخ را برای Google Analytics 4 اضافه کرده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو