ادغام مایکروسافت با Roku نشان دهنده افزایش تعامل در CTV و جستجو است

مایکروسافت فعالیت تبلیغات مرتبط با قرار گرفتن در معرض Roku را قبل و بعد از ارائه تبلیغات Roku بررسی کرد. متعاقباً، تبلیغ‌کنندگان گزارشی حاوی معیارهای عملکرد بین کانالی و بینش مخاطبان را دریافت می‌کنند. این اطلاعات به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های خود را در چندین کانال بهینه کنند.

وایت پیپر را دانلود کنید. می توانید وایت پیپر را از مایکروسافت دانلود و بررسی کنید اینجا.

اتحاد بین مایکروسافت و Roku هر دو را قادر می سازد تا به مخاطبان زیادی دسترسی داشته باشند. پلتفرم های مایکروسافت می توانند به بیش از 1 میلیارد کاربر دسترسی داشته باشند، در حالی که Roku دارای بیش از 200 میلیون استریمر فعال است.

کاغذ سفید این مطالعه که در روز پنجشنبه منتشر شد، به دنبال کمک به بازاریابان در درک نحوه همکاری تبلیغات پخش تلویزیونی، بومی و تبلیغات جستجو برای افزایش اثربخشی کامل است. دستیابی به اندازه‌گیری تمام قیف چالش‌برانگیزتر در زمینه یک چشم‌انداز از هم گسیخته خرید رسانه‌ها است.

ادغام کمپین‌های مایکروسافت و Roku در تشویق فعالیت‌های جستجوی قیف پایین‌تر در صورت اجرای همزمان مؤثرتر است. طبق گزارش جدید مایکروسافت:

  • پخش جریانی تلویزیونی باعث افزایش رفتار جستجو می شود، با تبلیغات پخش جریانی تلویزیون Roku منجر به رشد 9 درصدی در جستجوی برند به ازای هر کاربر و افزایش 11 درصدی در کلیک به ازای هر کاربر می شود.
  • قرار گرفتن در معرض چند کانال تعامل را افزایش می دهد، همانطور که با افزایش تقریباً 18 درصدی کلی در نرخ کلیک در شبکه مخاطبان مایکروسافت هنگامی که کاربران در معرض تبلیغات Roku قرار می گیرند مشهود است.
  • هنگامی که کاربران در معرض هر دو شبکه مخاطبان مایکروسافت و پخش تلویزیونی قرار می گیرند، 11 درصد افزایش در جستجو و 10 درصد افزایش در کلیک وجود دارد.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات بین کانالی با مایکروسافت و Roku به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که مخاطبان را با دقت بیشتری هدف قرار دهند و ترجیحات و رفتار آنها را در پلتفرم های مختلف درک کنند. این به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تبلیغات مرتبط‌تر و شخصی‌شده‌تر ارائه دهند، تعامل و تبدیل‌ها را افزایش دهند.


منبع: https://searchengineland.com/microsofts-integration-with-roku-reveals-increased-engagement-across-ctv-and-search-395596در حالی که معمولاً اعتقاد بر این است که تبلیغات پخش تلویزیونی باعث ایجاد آگاهی می شود، اما می تواند منجر به خرید نیز شود. تبلیغات جستجو برای تقویت تعامل و ترویج فعالیت‌های با قیف پایین‌تر شناخته شده‌اند، اما می‌توانند آگاهی را نیز افزایش دهند.

چگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان، تبلیغات پخش تلویزیونی را در Roku و همچنین تبلیغات بومی و تبلیغات جستجو در مایکروسافت را اجرا می‌کنند. داده‌های ناشناس و رمزگذاری‌شده قرار گرفتن در معرض تبلیغات Roku از LiveRamp به مایکروسافت منتقل می‌شود.