تغییر در نوسانات رتبه بین بهروزرسانی بررسیهای محصول جولای 2022 و بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022، دادهها نشان میدهد که افزایشها حداقل است. Mordy Oberstein افزود: برخی از سولهها «حتی یک افزایش امتیاز کامل نداشتند، بالاترین نرخ نوسانی که سنسور Semrush در طول بهروزرسانی ثبت کرد».
بهروزرسانی بررسیهای محصول Google هدف بهروزرسانی بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
سیستریکس. استیو پین از Sistrix به ما گفت: دوباره، داده ها همان داستان را نشان می دهند. Sistrix چند نمونه از سایتهایی را برای ما ارسال کرد که پس از این بهروزرسانی شاهد حرکت به سمت بالا و پایین بودند:
این نمودار زیر نشان میدهد که نوسانات و نوسانات در طول دوره زمانی بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه ۲۰۲۲ محدود بوده است:
اکنون که RankRanger دارای Similarweb است، اکنون میتواند ترافیک جستجوی Google را برای مقایسه در آن سطح مقایسه کند. و همچنین نشان داد که به روز رسانی دسامبر بزرگتر از به روز رسانی جولای بود:
از نظر فنی، این بهروزرسانی فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
امیدواریم شما، شرکت و مشتریانتان با این به روز رسانی به خوبی عمل کرده باشید.
در ۲۷ جولای، گوگل چهارمین بهروزرسانی بررسی محصول خود را با نام بهروزرسانی بررسیهای محصول جولای ۲۰۲۲ منتشر کرد. انتشار آن بهروزرسانی شش روز کوتاه و شیرین طول کشید و در 2 آگوست کامل شد. به طور خلاصه، این بهروزرسانی ماه ژوئیه برای اکثر ارائهدهندگان دادهای که ما از آنها پرسیدیم تقریباً وجود نداشت، که در مجموع، نشانههای بسیار کمی از بروز رسانی واقعی Google در آن دوره زمانی شش روزه وجود داشت.
Google معیارهای زیر را برای آنچه در بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022 مهم است اضافه کرد:
- شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول، یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
- از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
- شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند
Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
27 جولای تا 6 آگوست. این بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 تنها شش روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود و صادقانه بگویم، این شگفتآور است. خیلی دیدیم تغییرات محدود از ابزارهای ردیابی و صادقانه بگویم، در حالی که به نظر می رسید برخی از سایت ها با این به روز رسانی سخت شده اند، به نظر نمی رسد که در جامعه SEO در مورد تغییرات رتبه بندی به دلیل این به روز رسانی صحبت های زیادی وجود داشته باشد. در واقع دیدیم الف افزایش در 3 آگوست اما به وضوح، این پس از تکمیل این به روز رسانی بود.
جدید در زمین موتورهای جستجو