RankRanger این بهروزرسانی ژوئیه را با بهروزرسانی دسامبر مقایسه کرد، نه مارس. بنابراین این را در نظر داشته باشید، زیرا Semrush آن را با بهروزرسانی ماه مارس مقایسه کرد، که جدیدترین موردی بود که قبل از این بهروزرسانی جولای داشتیم.

درباره نویسنده

بهروزرسانی بررسیهای محصول Google هدف بهروزرسانی بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
این نمودار زیر نشان میدهد که نوسانات و نوسانات در طول دوره زمانی بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه ۲۰۲۲ محدود بوده است:

Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
اجازه دهید این اخطار را اضافه کنم که اگر سایتی با این به روز رسانی ضربه می خورد، 100٪ شبیه به روز رسانی اصلی است، جایی که سایت می تواند تغییرات ترافیکی تا 80٪ را ببیند. بسیاری از سایت ها ضربه سختی خوردند و اگر سایت شما یکی از آنها بود، این داستان به هیچ وجه از آن کم نمی کند. این داستان فقط می گوید که به اندازه به روز رسانی های قبلی بررسی محصول یا به روز رسانی های اصلی گسترده نبوده است. اما در مجموع، به نظر میرسید که این بهروزرسانی در کل نتایج جستجوی Google بسیار ناچیز است.
ارائه دهندگان داده نشان می دهند که به روز رسانی جولای جزئی بوده است
RankRanger همچنین نوسانات را برای این آخرین به روز رسانی به صورت جداگانه نشان داد:

سمروش. Mordy Oberstein، مشاور ارتباطات Semrush گفت دادههای Semrush نشان میدهد که بهروزرسانی بررسیهای محصول جولای «بهطور باورنکردنی ملایم» بوده است.
RankRanger/Web مشابه. به گفته شای هارل از این شرکت، RankRanger، یک شرکت از Similarweb، نتایج مشابهی را نشان داد، که در آن دادههای RankRanger “هیچ نوسان رتبه غیرمعمولی را مشاهده نکردند”. شای هارل افزود: «آخرین بهروزرسانی بررسی محصول بسیار بیحادثه بود». این بر اساس RankRanger و SimilarWeb، شرکت مادر جدید RankRanger است، دادههایی که هم دادههای ترافیک و هم دادههای نوسان رتبه سطوح پایینتری از نوسانات را نشان میدهند.
در اینجا چند برنده و بازنده برتر از داده های Similarweb آمده است:




در اینجا نمودار جالب دیگری وجود دارد که نشان می دهد URL های جدید رتبه بندی شده پس از هر به روز رسانی و همچنین URL هایی که قبلاً در 20 مورد برتر نبوده اند. برای گسترش روی هر نمودار کلیک کنید:


چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟ در درازمدت، میخواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار میگیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.
اکنون که RankRanger دارای Similarweb است، اکنون میتواند ترافیک جستجوی Google را برای مقایسه در آن سطح مقایسه کند. و همچنین نشان داد که به روز رسانی دسامبر بزرگتر از به روز رسانی جولای بود:

گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم به روز رسانی بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرسانیهای بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. این بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا این محصول به ویژه برای هدف توصیه شده آن مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظر ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.