اگر نام تجاری شما فاقد یک رکورد طلایی بکر برای هر مشتری است، به جان نش، مدیر ارشد بازاریابی و استراتژی در Redpoint بپیوندید تا در مورد بهترین گام ها برای شروع کار صحبت کند.

برای دستیابی به بیشترین بازگشت سرمایه از داده های مشتری خود، به یک پایه قوی نیاز دارید. ایجاد یک رکورد طلایی دقیق برای هر مصرف کننده با داده های غنی شده، یک نمودار تماس کامل و یک نمودار هویت کامل، زمینه ای را فراهم می کند که برند شما برای تمایز بر اساس CX نیاز دارد. داده‌های دقیق شامل داده‌های شخص اول و همچنین داده‌های شخص ثالث می‌شود تا درک کلی شما از هر مصرف‌کننده را غنی‌تر کند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-deliver-highly-personalized-experiences-with-quality-data-388665