
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
ارائه دهندگان داده می گویند که به روز رسانی نظرات گوگل در آوریل 2023 نسبت به به روز رسانی بررسی های محصول قبلی بی ثبات تر بود.
در اینجا نگاهی به thre است سنسور Semrush، نوسانی را که در چند هفته گذشته دنبال کرده بود نشان می دهد. می توانید ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آخر به روز رسانی بود.

اگر به اوج نوسانات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ماه فوریه بالاتر از بالاترین قله ای که در به روزرسانی آوریل 2023 دیدیم، افزایش یافت:

انجمن. گفتگوی جامعه SEO نسبت به سایر به روز رسانی ها در هفته اول به روز رسانی بسیار محدود بود. آی تی گرم شد در هفته دوم از به روز رسانی، تا زمانی که گوگل اعلام کرد که به روز رسانی است کامل.
درباره به روزرسانی نظرات Google در آوریل 2023. به روزرسانی در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در 12 آوریل منتشر شد. این به روزرسانی 13 روز طول کشید و در 25 آوریل 2023 تکمیل شد.
Semrush همچنین نشان داد که چگونه URL های بیشتری در بین ده نتیجه برتر رتبه بندی شده اند که قبل از به روز رسانی در ماه فوریه رتبه 20+ داشتند:

Mordy Obersterin از Semrush به ما گفت: «به طور کلی، مقایسه خط پایه با دوره های به روزرسانی، به روزرسانی بررسی های آوریل 2023 کمی بی ثبات تر از به روزرسانی بررسی های محصول فوریه 2023 بود.
و با نگاه کردن به آن بر اساس صنعت، متوجه می شوید که کدام بخش های عمودی بی ثبات تر بوده و آن ها را با 3، 5 و 10 نتیجه برتر تقسیم می کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی کلی ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
این هفتمین به روزرسانی بررسی ها و اولین به روزرسانی گوگل بود که چیزی بیش از بررسی محصول را هدف قرار می داد. بله، این نسخه فراتر از به روزرسانی های بررسی های محصول قبلی Google برای ارزیابی نظرات درباره هر موضوعی که قابل بررسی است، از جمله:
- خدمات و مشاغل.
- مقاصد.
- رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).
گوگل نام «سیستم بررسی محصول» خود را به «سیستم بررسی» تغییر داد و زبان را در بخش های مختلف مستندات راهنمای خود در مورد بررسی های محصول تغییر داد تا اکنون برای همه انواع بررسی ها اعمال شود.
داده ها نشان می دهد که به روز رسانی آوریل 2023 مهم تر بوده است
این داده ها نشان می دهد که بسیاری از سایت ها تغییرات بزرگی را در رتبه بندی تجربه کردند. اگر ابزار را انجام دادید، تنها نیستید.
منبع: https://searchengineland.com/googles-april-2023-reviews-update-was-more-volatile-than-the-previous-product-reviews-update-data-providers-say-398825
در اینجا چیزی است که Rank Ranger Rank Rank Index در چند هفته گذشته نشان داد. باز هم، می توانید ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آخر به روز رسانی بود. Rank Ranger گزارش می دهد که دو روز پس از تکمیل به روز رسانی، نوسانات همچنان ادامه دارد.

در اینجا نموداری است که دو به روزرسانی گذشته را مقایسه می کند و نشان می دهد که به روزرسانی آوریل 2023 نسبت به به روزرسانی فوریه 2023 ناپایدارتر است. «به روزرسانی آوریل تأثیر قابل توجهی بیشتری نسبت به به روزرسانی فوریه داشت. این را احتمالاً می توان با این واقعیت توضیح داد که به روزرسانی آوریل برای شامل همه بررسی ها و نه فقط بررسی های محصول، تمدید شده است.»

به روز رسانی بررسی محصول قبلی این هفتمین نسخه از به روزرسانی بررسی های محصول سابقاً شناخته شده است، اکنون به روزرسانی بررسی ها. در 12 آوریل در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شد.
بر اساس داده های Semrush و Rank Ranger، به روزرسانی بررسی های آوریل 2023 نسبت به نسخه های قبلی به روزرسانی، از جمله به روزرسانی بررسی های محصول فوریه 2023، نوسان بیشتری در نتایج جستجوی Google ایجاد کرد.
به طور خلاصه، افزایش نوسانات در داده های Semrush و RankRanger با سطح و زمان بندی پچ پچ در جامعه SEO مطابقت داشت.
اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی بررسی های آوریل 2023
این نمودار تقسیم بندی را به صورت عمودی نشان می دهد و آوریل 2023 را با فوریه 2023 مقایسه می کند:

«اگرچه این به روزرسانی در 12 آوریل منتشر شد، اما شاخص ریسک رتبه سطوح بالایی از نوسانات را در 20 آوریل گزارش کرد که در 25 آوریل به اوج خود رسید. دارل موردکای از Rank Ranger به ما گفت: این تحلیل بر اساس نوسانات ۲۵ آوریل است.
اولین به روزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین به روزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022 و ششمین در 21 فوریه 2023 منتشر شد.
رنجر رتبه. داده های Rank Ranger داستان مشابهی را بیان می کند. به روزرسانی بررسی های آوریل 2023 نسبت به به روزرسانی بررسی های قبلی، به روزرسانی بررسی های محصول فوریه 2023، بی ثبات تر بود.
در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.
سمروش. داده های Semrush نشان داد که به روزرسانی بررسی های آوریل 2023 نسبت به به روزرسانی بررسی های قبلی، به روزرسانی بررسی های محصول فوریه 2023، بی ثبات تر بود.
توصیه های به روز شده گوگل در اینجا توصیه به روز شده گوگل است منتشر شده مربوط به این آپدیت:
- از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
- نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید - نشان دهید که متخصص هستید.
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
- اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
- توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
- موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
- مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل ها یا نسخه های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیم گیری خرید کمک کند.
- بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
- برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
- پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
- وقتی چیزی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه می کنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین می دانید، ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.
در مقایسه آوریل تا فوریه در 5 نتیجه برتر نوسانات قابل توجهی وجود داشت. در ماه آوریل، 72 درصد از رتبه بندی ها در مقایسه با 49 درصد در ماه فوریه تحت تأثیر قرار گرفتند. در میان 3 نتیجه برتر در آوریل نسبت به فوریه نوسان کمی بیشتر و در 10 نتیجه برتر در آوریل نسبت به فوریه کمی کمتر بود.
